Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma má velmi dobře vymyšlený systém, jak si chrání svůj stálý příjem financí od zákazníků, jež se registrují na jejich stránkách a zaplatí si VIP členství, ale nemají pak zájem nadále využívat jejich služeb. Po zaplacení poplatku činícího 1308 Kč za roční VIP členství se automaticky prodlužuje členství i v případě, že je účet smazán a není VIP členství není vypovězeno včas pomocí webového formuláře 7 dní před vypršením členství. Email o tom, že se blíží konec ročního členství, jež bude prodlouženo samozřejmě zákazník nedostává, tudíž nemá možnost včas vypovědět smlouvu, pokud si nepamatuje datum platby za VIP členství. Po uplynutí 2 týdnů od data, kdy se automaticky prodloužilo členství přijde email s předmětem: Neuhrazená platba za VIP členství! S firmou se nelze domluvit na uhrazení poměrné částky a chce uhradit celou částku i když o ní zákazník už nemá zájem.
Můj případ: Podal jsem výpověď VIP členství přes webový formulář dne 25.3.2014
K automatickému prodloužení došlo dne 28.3.2014. Dne 15.4.2014 přišel email za neuhrazené VIP členství. Byl překvapený z toho, že něco takového přišlo, jelikož byla podána výpověď VIP členství. Po obdržení tohoto emailu jsem kontaktoval zákaznickou podporu a smazal účet na tomto portálu. Zákaznická podpora neměla chuť nic řešit a jen mi posílala údaje k platbě. Částku 1308 Kč jsem uhradil, jelikož datum splatnosti bylo 22.4.2014, abych se nedostal do prodlení. Chtěl jsem se s firmou domluvit na uhrazení poměrné částky za 1 měsíc služeb (kterých jsem ani nepoužíval) a zbytek peněz navrátit. Bohužel mi nebylo vyhověno
VIP členství na seznamovacím portálu eDarling.cz
Vrácení částky 1199 Kč na můj účet, jelikož účet na portálu eDarling.cz byl již smazán a nehodlám platit za služby, které ani nemůžu využívat (a ani nechci využívat).
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva, kterou lze vypovědět za určitých podmínek, se kterými obě strany souhlasily, je třeba se těmito podmínkamai řídit. Povinnost informovat o prolongaci má např. poskytovatel služby elektronických komunikací, ale tato povinnost není stanovena pro všechny obchodníky a služby.
Nyní doporučujeme zaslat výpověď smlouvy již teď, pokud to nevylučují podmínky smlouvy, uschovat doklad o zaslání výpovědi, čímž bude zaslána včas a již nedojde k nechtěnému prodloužení smlouvy.
Subjekt byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít.