Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Nesouhlasím s neuznanou reklamací JBL Charge 3, který se přestal po roce nabíjet. Chyba je prý v nevhodném používání. (Mall používá dost často při řešení reklamace.) Každopádně mi bylo sděleno, že je vadný konektor na nabíjení a na toto se reklamace nevztahuje. Podotýkám, že konektor nemá žádné viditelné poškození, tudíž muselo dojít k vadě uvnitř výrobku. Na infolince mi bylo sděleno, že pokud nesouhlasím s reklamací, mám zboží znovu zaslat na reklamaci. ??? Nechápu proč. To jako že když natrefím na jinou osobu, která vyřizuje reklamaci, tak ta ji uzná? Dle mého se záruka vztahuje na celý výrobek, tudíž požaduji vyměnit konektor v záruce.
JBL Charge 3
Výměna konektoru nabíjení.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Janíčková,
kontrolovali jsme veškeré servisní listy k Vaší reklamaci.
V rámci Vaší reklamace došlo k zamítnutí opravy a to z důvodu, že na daném USB konektoru bylo mechanické poškození.
Z toho důvodu servisní středisko neuskutečnilo opravu, jelikož na mechanicky poškozené zboží se ze zákona záruka nevztahuje.
Omlouvám se, ale bohužel v rámci této reklamace a jejího uznání Vám nemůžeme vyjít vstříc.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel jsem si nenafotila konektor. Jsem naprosto přesvědčená, že konektor nebyl poškozený. Každopádně před odesláním se z nabíjení - konektoru nekouřilo. Pouze nešlo nabíjet, tudíž jsme se domnívali, že odešla baterie. Po dodání zboží zpět jsem opět zkusila dát JBL na nabíječku. Z konektoru se začalo kouřit. Z toho vyplívá, že jsme přesvědčení, že k poškození došlo v servisním středisku.
Každopádně jsme poučeni a příště - a to doporučuji všem - si reklamované zboží nafotím ze všech stran a do všech detailů!!!
Bohužel mi Mall ani nenabídl výměnu konektoru. Na to, že mi reklamované zboží došlo až poslední den 30 denní lhůty pro vyřízení reklama se se mnou v průběhu této reklamační doby nikdo nespojil a nezeptal se, zda chceme výměnu konektoru.
Janíčková
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.