Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30629Neoprávněně stržená částka 2.247 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 6 lety

Věra Růžičková

Znění stížnosti

Společnost mi dne 6.2.2019 neoprávněně strhla z mého ůčtu 2.247,00 Kč za členství v Singles50.
Dne 6.1.2019 jsem si na zkoušku na internetových stránkách seznamky Singles50 zakoupila jednoměsíční členství za149 Kč, které jsem zaplatila on-line přes bránu ze svého účtu. Dnes jsem při kontrole účtu zjistila, že mi bylo strženo firmou BE2-LUX-CS@BE.COM 2.247,00 Kč bez mého souhlasu a mého vědomí. Při registraci a ani při placení měsíčního členství jsem se nikde nedočetla, že by bylo třeba dále něco platit. Měla jsem dojem, a i z nabídky to tak vyplývalo, že je to členství pouze na 1 měsíc a potom bude Premium členství zrušeno. Nikdy bych si členství nekoupila, kdybych tušila, že společnost po mně bude chtít takovou nehoráznou částku.
Hned jsem kartu u banky zablokovala a následně napsala na zákaznický servis Singles50 výpověď z členství k dnešnímu dni 14.2.2019 a žádost o vrácení neoprávněně stržené částky 2.247,00 Kč. Zatím mi nepřišla žádná odpověď.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně stržené částky 2.247,00 Kč a zrušení registrace a členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 22:13, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2019 10:56, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 07:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2019 09:31, před 6 lety


Věra Růžičková

Dobrý den.
Přeposílám Vám odpověď od společnosti be2 na moje okamžité odstoupení od smlouvy. Výpověď mi potvrdili, peníze nevrátí. Bohužel jsem o částku 2.247 Kč přišla.
Děkuji za pomoc a snahu při vyřízení mé stížnosti.
Věra Růžičková




Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 06/05/2019.

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.

Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.

Vaše výpověď nám měla být odeslána nejpozději dne 02/02/2019.

Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

17/02/2019 14:20 - ru-veru@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
v příloze vám zasílám mnou podepsanou výpověď z Premium členství a žádám ihned o jeho zrušení.
Věra Růžičková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 14:11, před 6 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.4.2019 14:11, před 6 lety


Věra Růžičková

Hodnocení: