Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3063Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2014, před 11 lety

Eva Blažková

Znění stížnosti

Koupila jsem dvoje boty v obchodě CCC v Malenovicích .Boty jsem koupila 29.4.2014 a na druhý den jsem je šla vrátit.Boty jsem zkusila doma a dřeli na patě,boty jsou s vysačkami nepoužité.Když jsem se domáhala vrácení peněz řekli ,že peníze nevrací.A od jedých bot nemám krabici, pri nákupu sem ji nechala v prodejně.Ted mě nechcou vrátit peníze protože nemám krabici od bot.Boty jsou neohozené s vysackami.Myslela jsem že do peti dnů mám nárok na vrácení peněz. Blažková Eva


Požadované řešení

Vráceni peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2014 09:20, před 11 lety

V případě, že je výrobek zakoupen na kamenné prodejně - na provozovně obchodníka, není ze zákona dána možnost zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží lze bez udání důvodu vracet např. při koupi na předváděcích akcích nebo prostřednictvím komunikace na dálku (internet, telefon, ..)do 14 dnů od jeho převzetí.
V kamenné prodejně lze již zboží pouze reklamovat, přičemž pro úspěšnou reklamaci se na výrobku musí vyskytovat vada.
Pokud by prodejce přisliboval, že je možné zboží vrátit i při koupi v kamenné prodejně, je to pro něho závazné, ale zákon sám mu takovou povinnost neukládá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:09, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.