Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupila jsem dvoje boty v obchodě CCC v Malenovicích .Boty jsem koupila 29.4.2014 a na druhý den jsem je šla vrátit.Boty jsem zkusila doma a dřeli na patě,boty jsou s vysačkami nepoužité.Když jsem se domáhala vrácení peněz řekli ,že peníze nevrací.A od jedých bot nemám krabici, pri nákupu sem ji nechala v prodejně.Ted mě nechcou vrátit peníze protože nemám krabici od bot.Boty jsou neohozené s vysackami.Myslela jsem že do peti dnů mám nárok na vrácení peněz. Blažková Eva
Vráceni peněz
|
Tweet |
V případě, že je výrobek zakoupen na kamenné prodejně - na provozovně obchodníka, není ze zákona dána možnost zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží lze bez udání důvodu vracet např. při koupi na předváděcích akcích nebo prostřednictvím komunikace na dálku (internet, telefon, ..)do 14 dnů od jeho převzetí.
V kamenné prodejně lze již zboží pouze reklamovat, přičemž pro úspěšnou reklamaci se na výrobku musí vyskytovat vada.
Pokud by prodejce přisliboval, že je možné zboží vrátit i při koupi v kamenné prodejně, je to pro něho závazné, ale zákon sám mu takovou povinnost neukládá.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.