Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2018 jsem zakoupil bezdrátovou nabíječku "Connect IT Wireless Fast Charge" v hodnotě 439.00 Kč včetně DPH. Nabíječku jsem ozkoušel. Chvílemi funguje, chvílemi ne.
Mám vše zapojené v elektřině. Originální nabíječku na telefon mám propojenou původním kabelem s bezdrátovou nabíječkou. Položím telefon na nabíjecí podložku a telefon se začne nabíjet. Toto vydrží jen chvíli (minuta, dvě, třicet - to se liší) a bezdrátová nabíječka začne blikat a přestane nabíjet. Sejmu-li telefon z nabíjecí podložky a dám jej po chvíli zpátky, začne se znova nabíjet. Tohle se opakuje do nekonečna. Bezdrátová nabíječka takto nabíjí mnohem pomaleji (těžko změřit, když se neustále vypíná) a zahřívá se. Video se závadou: https://photos.app.goo.gl/qYepi46jUdtdkrR39
První reklamace neuznána (do 14ti dní od zakoupení), druhá taky ne, třetí taky ne. "produkt je plně funkční, video neprůkazné, blikání diody svědčí pouze o nedostatečném napájení podložky". Jak je možné, že jim to funguje a mi ne?
MTP Connect IT Wireless Fast Charge, White
Vrácení peněz. Od ConnectIT už nikdy nic takového nekoupím.
První reklamace byla do 14ti dní, nechápu, proč mi peníze nevrátili rovnou a dělají mi tohle.
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat.
Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu, nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.