Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#30633Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2019, před 6 lety

Petr Jánský

Znění stížnosti

Vzal jsem si pujčku na koupi auta. Po měsíci jsem pujčku zaplatil. Přesto
jsem zaplatil o 45000 víc.

číslo smlouvy 18008828

Jánský Petr


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 08:52, před 6 lety

Pokud se v daném případě jednalo o poskytnutí spotřebitelského úvěru, pak dle § 117 odst. 1, 2 zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru, platí, že spotřebitel je oprávněn spotřebitelský úvěr zcela nebo zčásti splatit kdykoliv po dobu trvání spotřebitelského úvěru. V takovém případě má spotřebitel právo na snížení celkových nákladů spotřebitelského úvěru o výši úroku a dalších nákladů, které by byl spotřebitel povinen platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení spotřebitelského úvěru. Pro případ předčasného splacení spotřebitelského úvěru má věřitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů dle pravidel stanovených v odst. 4) zákona, které mu vzniknou v souvislosti s předčasným splacením .

Z výše uvedeného vyplývá, že při předčasném splacení spotřebitelského úvěru může být účtována přiměřená částka. Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší této částky, může se kromě podání podnětu k České obchodní inspekci (popř. České národní bance, pokud úvěr poskytla banka), obrátit na finančního arbitra, který se přímo zabývá správností výše poplatků za předčasné splacení spotřebitelského úvěru. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 13:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.