Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes jsme obdrželi balíček (jeho hodnota byla skoro 6.000Kč) tím způsobem, že na nás zazvonila naše paní sousedka, která si čouhajícího balíku ve schránce všimla. Na baráku máme 2 funkční zvonky pro náš jeden byt a ani na jeden se neobtěžoval řidič zazvonit a předat jej do našich rukou! Nevím, jak by se situace řešila, kdyby nějaký kolemjdoucí šel a balíček nám ze schránky vzal.. Nemohl jsem si tedy ani balíček zkontrolovat při převzetí jestli je v pořádku. Toto jednání je pro mě absolutně neomluvitelné! Platím si za tuto službu peníze tak bych očekával, že budu spokojený zákazník. Pro PPL (pokud bude mít zájem) sdělím svou adresu, na kterou mi řidič dal cenný balíček do schránky. Jsme doma vzhůru 2 a čekali jsme od rána na tuto zásilku. Zvonky jsme pro jistotu vyzkoušeli a fungují.
Vyhledání a potrestání řidiče, který ignoroval povinnost zazvonit na zvonek a balíček předat majiteli do rukou. Místo toho nacpal balíček do malé schranky, ze které očividně čouhal.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.