Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30638Nepravdivé, zavádějící informace a nevhodné jednání.Nemožnost se tel.dovolat, na e-mail nereagují.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2019, před 6 lety

Petr Kapounek

Znění stížnosti

e-mail
Dobrý den.
Reklamuji ubytování: Číslo rezervace 1224200128 Pin 3248.
Po výzvě hodnocení pobytu jsem napsal.
Hodnocení naprosto negativní! V nabídce - Levný pokoj pro dva - není uvedeno, že se jedná o společenský prostor s "matracemi".Jednání majitelky neseriozní a arogantní.Informaci, že jde o obývací pokoj jsem se dověděl telefonátem majitelky v autobusu 1.2 ve 14.14na cestě do Jihlavy s tím, že nekomunikuji.(Jsem ochoten případně dát souhlas s obsahem hovoru, který musí T-mob. ze zákona půl roku uchovat).To si asi paní uvědomovala, že vše neodpovídá tomu jak je prezentováno.E-mailem jsem dostal potvrzení rezervace, bankou potvrzení o zaplacení a SMS o stažení aplikace o potvrzení rezervace a to mi můj telefon neumožňuje.Potvrzení jsem si vytiskl.Z Kroměříže jsem odjížděl Arrivou v 6.35 mohu doložit jízdenkou na jméno. E-mail, který teprve blíže informoval o pokoji byl přijat 1.2. v 7.26.Levný dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (Pokoj s přístupem na terasu bez uzavření, pokoj součástí společných prostor). Kontaktní údaje jsem poskytl. Argument, že jsem nekomunikoval je nepřijatelný. Požadavek, že ukáži na internetu co jsem si objednával odmítla s zdůvodněním že počítač nemá.Platí firmě, která to pro ni zařizuje a ona nezodpovídá jaký obsah a fotografie na stránky dává.Pokud by informace byla jasná, že se jedna o ubytování ve společenské místnosti a ne pokoj s manželskou postelí tak si to neobjednám.Přitom stačilo do nabídky napsat - Manželská postel v prostoru společenské místnosti.Přišel jsem skoro o 2400 Kč další náklady a starosti a jsem zvědavý na vaši reakci hodnoceni a reklamaci.Hodnocení - nepravdivé, zavádějící informace a nevhodné jednání
majitelky.
Petr Kapounek


Toto hodnocení na stránce nabídek se neobjevilo a nijak na něj nebylo reagováno.Při telefonátu na č. 239018307 paní z Barcelony slíbila, že stížnost prověří a dá do pěti dnů vědět.
Dosud se tak nestalo a dovolat se pro obsazenost čísla nemohu.Ubytování se snídaní nebylo využito pro nepravdivé a zavádějící informace! Vaše hovory jsou nahrávány, tak si to jistě můžete ověřit. Komunikaci e-mailu mohu poskytnout a také dát souhlas se zveřejněním telefonátu.Očekávám vaši bezprostřední reakci.

Petr Kapounek


Produkt

Ubytovací Centrum-Mošova 1660/24 Jihlava 586 01 Levný dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí


Požadované řešení

Levný dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí není společenská místnost s postelí.Toto v nabídce není uvedeno.Požaduji navrácení peněz.A bylo by vhodné upravit název v nabídce pokoje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 12:52, před 6 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.