Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík byl odeslaný z Německa do České republiky. Operátorka mi sdělila ,že balík nemůže dohledat, že se vrátil asi zpět, protože Německá pošta neoznačila balík adresou.
Balík byl úplně normálně označený adresou i telefonním kontaktem!Balík se tedy vrátil do DE s tím, že ho museli přebalit aby ho vůbec mohli doručit zpět.Byl nechutně poškozený!!!
Na balíku bylo zaškrtlé ,že jsem nebyla zastižena.Tak jak je možné že operátor mi řekne, že balík není označen adresou pro doručení ale na balíku je že jsem nebyla zastižena.....
číslo balíku 22001893307 , CY421840704DE
Chci aby byly vraceny peníze za balík, který se musel vrátit zpátky a nebyl doručen. A pro další zaslání balíku požaduji minimálně slevu na poštovné.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.