Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, má stížnost spočívá v doručení. První už opožděné doručení realizoval řidič bez terminálu, dohodli jsme se tedy na předání v pondělí a platbu v hotovosti. V pondělí nikdo nepřijel, tak jsem to řešila s operátorkou a domluvily jsme se, že si pro to v pondělí přijedu, jen co mi potvrdí, kde zboží je, ale pak už se paní neozvala. Volám znovu den poté, domlouvám se s operátorem, aby mi to doručili v pátek 15.2.19 - potvrzeno. Pak přichází maily a sms o připravené zásilce k vyzvednutí osobě ve skladu. Volám tedy znovu, znovu potvrzeno, že v pátek přijede kurýr. V pátek nikdo nepřijel, volám znovu a je mi řečeno, že když si to nevyzvednu sama, tak to pošlete zpět. Takže já musím zaplatit pohonné hmoty k vám do Velkých Přílep, protože mi zaměstnanci do telefonu očividně lhali a nebo já nevim co to má znamenat. Nehledě na to, pokud to pošlete zpět, tak dodavatel uhradí zbytečně poštovné. Takže uděláte škodu i jemu a mně to jako dlouhodobé zákaznici dodavatele dělá špatné jméno. Nehledě na finanční škody, které mi tím způsobujete, jedná se o krmivo pro zvířata a musím tedy nakupovat nouzově jiné, aby měli co jíst. Jelikož to tu mělo být už minulý týden. Moje hovory jsou dle automatu nahrávané, není tedy problém si ověřit, co vám tu píšu. Beránková
JK Animals, krmivo pro zvířata
Předně vybavte řidiče funkčními terminály na platební karty a nebo neklamte odběratele lživou informací, že terminály disponujete a není problém platit kartou, dále zaměstnávejte schopné zaměstnance, kteří dělají co říkají zákazníkům do telefonu a ne lidi, kteří si očividně dělají, co chtějí. A když už něco takhle pokazíte, doporučují zavést expresní doručení na vaše náklady. Chápu že se něco nepovede jednou, ale tohle je vrchol.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.