Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na pobočku na Praze 5, Zbraslav.
Již několikrát se mi stalo, že jsem na poštu přišla a byla otevřená pouze jedna přepážka.
Skutečně nevím proč se uzavírají na delší dobu současně dvě přepážky a u jedné, která je otevřená sedí slečna, která se zaučuje.
Minulý týden a současný týden jsem ve frontě stále 45 minut.
Nejhorší je sdělení, když paní čeká ve frontě skoro stejný čas jako já a pracovnice ji odkáže po té době na druhou stranu, kde je, ale zavřeno.
Prosím Vás udělejte s tím něco, aby pošta fungovala pro klienty a nemusel se na poště trávit takový čas.
Moc děkuji za spolupráci.
Prosím Vás udělejte s tím něco, aby pošta fungovala pro klienty a nemusel se na poště trávit takový čas.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o interní problém s organizací poskytování služby. Bohužel tento případ není právně postižitelný, pokud by se Česká pošta s.p. nezavazovala k tomu, že každého zákazníka odbaví v určitém časovém úseku.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.