Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 15.2.2019 mi měla dorazit zásilka, která se mi nejprve zobrazila jakože jsem ji měla již převzít a nakonec se mi zobrazilo zásilka nenalezena. No zásilku jsem nepřevzala, protože mi žádná nepřišla. Vyjádření k tomuto na zákaznické lince znělo opravdu chytře, půlku z toho jsem neslyšela a cosi kdesi že to odesílatel stáhl kvůli duplicitní zásilce. Volala jsem přímo na firmu kde jsem zboží objednávala a tam mi bylo řečeno, že se jim zobrazuje, že mi zboží bylo doručeno. Ne nebylo a není to poprvé co se mi tohle stalo. Každopádně vám tímto velice děkuji za zkaženou oslavu kulatých narozenin. Kdyby to bylo ještě v týdnu kdy bych měla čas ještě rychle něco sehnat ale je pátek odpoledne. No doufám že máte více takto spokojených zákazníků. Hezký den. Karlíková
Kostým a doplňky
Nechci raději už nic. Jak jsem psala, tohle se nestalo poprvé, akorát jsem nad tím vždy mávla rukou, protože nešlo o nijak důležité věci bez kterých bych se neobešla den dva ale tato zásilka nedoručená opět pokazila celou narozeninovou oslavu a to už přejít nehodlám. Jsou i jiné způsoby jak si nechat dovézt zboží. No ppl raději už ne.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.