Společnost


The New Toy

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#3067Poštovné a podezření na padělek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2014, před 11 lety

Denisa Odstrcilova

Znění stížnosti

Spolecnost prodava vyrobek Svitici beruska. Vyrobek jsem objednala po inzerci prodavajiciho, ze se jedna o jediny original a ne padelek z Ciny, ze ma Certifikat pravosti. Prisel vyrobek uplne jine barvy, tu mi nabidli vymenit. Jakmile jsem chtela poslat zpatky, najednou pozadovana barva uz nebyla. Nabidli dalsi akci, tudiz jsem zakoupila druhy vyrobek s tim, ze prvni nekomu daruji. Barva nebyla na sklade, prislo mi oznameni, ze doslo ke stornu objednavky. Penize mi ovsem nebyly vraceny, tudiz jsem znovu urgovala a az po 3 tydnech mi bylo oznameno, ze objednavka je stale v sytemu a zbozi bude doruceno. Opravdu bylo, ale opet ve spatne barve. Zbozi jsem vratila, spolecnost uznala chybu, nabidla uhradit postovne. To jsem uvitala. Nicmene nakonec mi byly vraceny penize po odecteni nakladu na postovne, coz si myslim, ze bylo spatne (49kc). Ted bych chtela vratit i prvni vyrobek, zakoupeny uz v lednu, a to proto, ze se mnozi informace, ze zbozi je objednano z Ciny, na strankach www.svitici-beruska.cz je uveden zmineny Certifikat, ale s chybama, bez razitka, podle me se jedna o podvod. Ale firma ma uvedeno sidlo v UK, tudiz nevim, jak postupovat. Zadam vratit penize za prvni zbozi plus postovne za druhe. Vyrobek mam ale stale u sebe, pro pripad soudniho sporu a dokazovani, firma se odvolava, ze nevi o jake zbozi jde a odkazuje me na adresu do UK, samozrejme ucelove. Zbozi bylo dodano bez jakehokoliv dokladu (ten si mam stahnout nekde z linku), odkazy jsou na strankach zkopirovany od jinych firem.


Produkt

beruska cerne barvy, bez jakehokoliv loga ci CE


Požadované řešení

Pozaduji uhrazeni 499kc za prvni zbozi plus 49kc za vraceni druheho vyrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 10:11, před 11 lety

Prodávající odpovídá dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nesplňuje-li věc výše uvedené, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Společnost nemá na svých stránkách uvedeny identifikační údaje, které nám neposkytla ani na naši výzvu. Vzhledem ke skutečnosti, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit. Stížnost jsme nuceni z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.