Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#30672Katastrofální komunikace a práce alzy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2019, před 6 lety

Daniel Beneš

Znění stížnosti

Komunikace a vyřízení reklamace absolutně katastrofální.
Objednávka na splátky.
Kiksnul mi telefon, jako nejrychlejší řešení jsem zvolil nákup telefonu přes alzu na splátky, bohužel těžký omyl. Vše probíhalo v pořádku, partner hello bank splátky schválil, alza zboží odeslala. Zboží dorazilo, bohužel jiná barva telefonu než byla objednávka, chyba, to se dá pochopit, ale ....
Teď začala úřadovat alza. Pomalu každý den jsem volal, že chci telefon vyměnit za správný. Vždy jen ujišťování, že svůj telefon dostanu, že je to v řešení. Po 2 týdnech jsme se dopracovali k domluvě, že telefon odvezu na prodejnu (což je pro mě nejbližší cca 30km) a telefon mi vymění. Borec na prodejně o ničem nevěděl, každopádně telefon přijal a odeslal. Nastal další kolotoč mých telefonátů a ujišťování ze strany alzy, že svůj telefon dostanu. Až když jsem nevydržel a byl nepříjemný i na operátora, se situace vyřešila stylem, že mi byl zaslán dobropis (anulace objednávky). Nevím jestli celá situace trvala 3 týdny, nebo jak dlouho, ale je to normalní ? Jen kvůli výměně za správné zboží ? Normálně bych to tak neprožíval, ale telefon potřebuji k placení účtů, k práci atd., proto jsem volil splátky.
Nákup na splátky u alzy už nikdy !
Že by alza udělala něco na omluvu ? ANI NÁHODOU !
Doufám, že si to dají do reklamy.


Produkt

Sony xz premium !!black!! Na splátky


Požadované řešení

Zrušit zelenýho panďuláka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 12:30, před 6 lety

Kupující sice při uplatnění reklamace do reklamačního protokolu uvádí, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena, konečný způsob vyřízení je dle splnění zákonných podmínek na prodávajícím. Prodávající se vždy musí řídit zákonem a může přihlédnout ke způsobu zvolenému kupujícím. Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně by spotřebitel měl mít právo na bezplatné odstranění vady. Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání nové totožné věci bez vad. Není-li možný žádný z předchozích postupů, mohl by kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 05:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.