Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovanou kolobezku Xiaomi me vratili ze servisu s oduvodnenim:
"Provedeno seřízení kloubového úchytu, dále se uvedený problém neprojevil."
Po rozbaleni na prodejne zjisteno, ze vlivem pretazeni sroubu doslo k poskozeni konstrukce a odirani materialu.
Druha reklamace nakonec uznana a vymenen poskozeny dil.
Po opetocnem vyzkouseni na prodejne jsem zjistil, ze problem pretrvava a navic nebyli schopni ani prilozit srouby k uchyceni riditek.
Opet tedy reklamace, kterou se kterou se vyporadali velmi stroze.
"Neuznáno. Nevznikl nárok na vrácení peněz. Vráceno zpět."
Po rozbaleni na prodejne jsem si ovsem s prodejcem vsiml, ze krome stavajici zavady jeste zacal vypadavat plastovy dil.
Opet tedy reklamovano a znovu neuznano.
"Neuznáno. Opotřebení, uvedené jako závada, je uvedeno ve stavu předchozí reklamace. Šroubky nebyly uvedené v příslušenství předchozí reklamace. Vráceno zpět bez opravy." - kdyz byly sroubky puvodne soucasti kolobezky, mel tedy prodejce vyjmenovat do protokolu vsechny dily kolobezky?
Opet odeslano do servisu s popisem
Popis závady: "Od první reklamace problém s vůlí řidítek na tyči-dosud neopravená závada-pouze byla řídítka přitáhnuta a tím došlo k odchlípnutí plastu u tyče-viz.minulé foto k reklamaci nehledě na to,že tyč má i přesto vůli. žádáno o vyjádření prodejce-je evidentní poničení po servisu-viz fotky u předchozí reklamace. Koloběžka předtím měla pouze drobné oděrky. Odřená páčka u zvonku a poničený zámek na řidítka na blatníku. Posláno již po několikáté-Zákazník trvá na vrácení pěněz. #velké rýhy a škrábance ==#== Velké rýhy a škrábance po SERVISU"
Odpoved:
Vyjádření technika: Neuznáno. Opotřebení, uvedené jako závada, je uvedeno ve stavu předchozí reklamace. Šroubky nebyly uvedené v příslušenství předchozí reklamace. Vráceno zpět bez opravy. V případě nepřevzetí zboží z reklamace Vám bude účtováno skladné.
Toto jednani beru jako velmi neprofesionalni. Na prodejne v Hradci Kralove byli prodejci velmi znepokojeni vysledkem reklamace a maji povedomi o stavu kolobezky pri reklamaci a po navratu o vetsim poskozeni, nez puvodne.
Travim mnoho casu na sluzebnich cestach a tato "hra" CZC me velmi unavuje. Tuto cestu necht bere CZC jako nejzazsi. V pripade negativniho rozhodnuti budu nucen resit spor jinymi prostredky.
Lifestyle Xiaomi Mi Electric Scooter - elektro koloběžka, bílá
Vraceni penez a omluva.
|
Tweet |
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.