Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Při prohlidce opomenutí dily ktery byl poskozen mam fotodokumentaci nasledně likvidatorem neuznán ,spatny vypočet likvidace minus spoluučast stroha odpoved likvidatora aby se mne zbavil,cekam na odpoved dlouhou dobu vymluva likvidatora ,že čerpa dovolenou jeden den a odpoví až za 3 tydny,po shrnutí.Jsem nespokojen s touto pojištovnou a zveřejním tento postup na hodnocení na internetu jak postupujete vůči klientům.
č. skodní udalosti:201 81 22 768
Jasne a zřetelné odškodnění pojistne udalosti a ne vymluvy nahrady za druhovyroby divné pracovní ohodnocení podle pojistovny AUDATEX prapodivne ceny,jasny vypočet a jasné plnění což se neděje .
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.