Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera večer než jsem šla spát jsem si dobila svůj kredit o 500Kč.
Přes noc bez toho abych ho používala se mi strhnulo 199Kč za 1GB. Ráno opět bez toho abych ho používala jsem obdržela sms že mám vyčerpaný kredit 1GB. Byla jsem v prostoru kde je wifi tak nevím jak jsem mohla přijít o data.Zavolala jsem na zákaznickou linku kde mi data zrušily a tam mi bylo řečeno že mi mohou vrátit pouze polovinu zpátky.
Jsem normálně v zahraničí a mobil tady používám 2x ročně. Nejsem spokojena s tímto servisem v zahraničí by se mi nic takového nestalo a tímto bych si ráda stěžovala a myslím si že je jen fér aby se mi kredit navrátil celý.
S pozdravem
Věra
Navrácení celé částky.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.