Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3068Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2014, před 11 lety

Simona Ševčíková

Znění stížnosti

Dne 21.dubna 2014 jsem objednala zboží, cca. za 1300,-Kč. Do dnešního dne mi nebylo doručeno. Navíc společnost nereaguje na emaily a nezvedá telefon. To nemluvím o tom, že 50% výrobků neustále nemají.. Jsem jen ráda, že jsem kosmetiku nezaplatila předem.


Požadované řešení

Dodání zboží v racionální době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 09:01, před 11 lety

V tomto případě, kdy nebylo zboží uhrazeno, doporučujeme pouze zaslat prodejci odstoupení od smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku, aby měl spotřebitel jistotu, že smlouva byla zrušena a prodejce se nemůže domáhat jakéhokoli plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:09, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 09:28, před 11 lety


Simona Ševčíková

Hodnocení: