Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#30683Reklamace na stržené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2019, před 6 lety

Jan Navrátil

Znění stížnosti

Dobrý den,při zakoupení dobíjecí karty v hodnotě 250 kč nebylo uvedeno že při aktivaci karty mi bude strženo 60 kč na jeden týden internetu v telefonu, po konzultaci na prodejně mi bylo zděleno že při aktivaci karty mi současně spustí internet na telefonu, při zakoupení karty nebylo ovedeno u ceny že bude spušten internet myslím si že jako zákazník bych měl být seznámen co kupuju,reklamaci prodavač odmítl přijmout


Produkt

Dobíjecí karta mobil


Požadované řešení

navrácení kredit a odpojení z internetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 10:39, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2019 12:49, před 6 lety

Dobré odpoledne, pane Navrátile,

pokud jde o SIM kartu se starší službou Připojení na týden, nedochází k odečtení poplatku automaticky po aktivaci čísla, ale až v případě, že se prostřednictvím svého telefonního čísla připojíte k internetu.

Službu Připojení na týden můžete mít na svém čísle aktivní a nebude Vás to nic stát. Až ve chvíli, kdy se připojíte k internetu prostřednictvím mobilní sítě, dojde k naúčtování paušálu 49 Kč a získáte 60 MB, které můžete vyčerpat během týdne od spuštění služby.

Zmínil jste odečtení částky 60 Kč, proto si nejsem jistá, že se se Vašem případě skutečně jedná o službu Připojení na týden. Abychom to mohli prověřit a dát Vám přesné informace k Vašemu telefonnímu číslu, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Podíváme se na to a odpovíme Vám e-mailem.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 06:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 08:33, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.