Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,při zakoupení dobíjecí karty v hodnotě 250 kč nebylo uvedeno že při aktivaci karty mi bude strženo 60 kč na jeden týden internetu v telefonu, po konzultaci na prodejně mi bylo zděleno že při aktivaci karty mi současně spustí internet na telefonu, při zakoupení karty nebylo ovedeno u ceny že bude spušten internet myslím si že jako zákazník bych měl být seznámen co kupuju,reklamaci prodavač odmítl přijmout
Dobíjecí karta mobil
navrácení kredit a odpojení z internetu
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne, pane Navrátile,
pokud jde o SIM kartu se starší službou Připojení na týden, nedochází k odečtení poplatku automaticky po aktivaci čísla, ale až v případě, že se prostřednictvím svého telefonního čísla připojíte k internetu.
Službu Připojení na týden můžete mít na svém čísle aktivní a nebude Vás to nic stát. Až ve chvíli, kdy se připojíte k internetu prostřednictvím mobilní sítě, dojde k naúčtování paušálu 49 Kč a získáte 60 MB, které můžete vyčerpat během týdne od spuštění služby.
Zmínil jste odečtení částky 60 Kč, proto si nejsem jistá, že se se Vašem případě skutečně jedná o službu Připojení na týden. Abychom to mohli prověřit a dát Vám přesné informace k Vašemu telefonnímu číslu, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Podíváme se na to a odpovíme Vám e-mailem.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.