Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Funkcnost a rychlost internetového pripojeni neodpovídá zvolenemu tarifu s uvedenou rychlosti, časté a opakující se výpadky připojení vycislitelne ve dnech se zasíláním omluv, které bohužel nevyrovnaji způsobené skody.Nedoporucuji firmám ani domácnostem, u kterých je užívání internetu nutnosti a součástí práce .
Balíček internet 100+ s TV start
Zlepšit funkčnost a kvalitu služby , případně snížit cenu tarifu, minimálně alespoň zaslat ze slušnosti symbolickou kompenzaci .
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky detailně prověřila. Během šetření bylo zjištěno, že klientka celý minulý rok společnost UPC ani jednou nekontaktovala ohledně jakýchkoli technických potíží či výpadků. Dle následné kontroly jejího modemu bylo zjištěno, že v roce 2018 měla naprosto minimální výpadky, a to pouze v řádu jednotek až desítek minut.
Klientka společnost UPC kontaktovala 12. 2. 2019, kdy byla přepojena na technickou podporu. Zde byla informována o probíhajícím výpadku služeb, její telefonní číslo bylo zasláno do systému, aby byla informována SMS zprávou o ukončení výpadku, a také jí byla podána informace o finanční kompenzaci za výpadek. Klientce byla na základě evidovaného výpadku odúčtována jednorázová částka ve výši 75 Kč, která mnohonásobně převyšuje hodnotu skutečného výpadku. Odúčtování bude zohledněno ve vyúčtování na měsíc březen 2019. Věříme, že stížnost se tak podařilo uzavřít a vyřešit k plné klientčině spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.