Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3069"Dodán téměř "prošlý" voucher s dobou platnosti pouze 1 den..."

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2014, před 11 lety

Patrik Flodr

Znění stížnosti

Dobrý den,

dlouho jsem odolával slevovým portálům, nicméně moje obliba sushi mne zlákala ke koupi „voucheru“ na set sushi za 199,-CZK. Bohužel jsem dodaný voucher (dne 22.5.) dobře nepročetl a o dva dny jsem promeškal uváděné uplatnění (platnost do 31.4.t.r.) tedy 2.5. jsem byl firmou Sushi pro všechny, Olomouc, vypoklonkován, že není možné voucher uplatnit i z důvodu uplatnitelnosti nejpozději 7 dnů před koncem platnosti, tedy nejpozději 23.4. – a zde je i další „kámen úrazu“, voucher mi byl dodán firmou Slevomat až 22.4. s následující průvodní informací: “Hezký den! Děkujeme za váš nákup, posíláme vám objednaný voucher. Jak voucher uplatnit, najdete níže. Prosím, klikněte na voucher:
Sushi set Akira s 32 ks lahodných maki
Kód voucheru:XXXXXXXXXXXXXXX Platnost do 30. 4. 2014
Všechny své objednávky vždy naleznete na Slevomat.cz v sekci Mé nákupy, kde můžete kontrolovat stav objednávky a předpokládané datum doručení.
Váš Slevomat.cz
A jak je evidentní, nebyl jsem upozorněn na okamžité uplatnění voucheru! A daná klauzule o nejpozději sedmidenním uplatněním před vypršením voucheru nebyla vůbec zmíněna – tu naleznete až v poslední větě konkrétního znění voucheru, který má cca 14řádků… nicméně platnost voucheru je uvedena již v záhlaví a to od 1.4. do 30.4.2014 (kopii rád poskytnu) – že byl malý podvod nebo zákazníku nečti a věnuj nám svoje peníze za jeden den jepičího života námi nabídnutého voucheru, tedy jenom voucheru! Je tedy možné žádat na společnosti Slevomat.cz nebo Sushi pro všechny, Šemberova 64/13, Olomouc peníze zpět nebo se jen tak vypařily mezi obě společnosti?


Produkt

Zásadní chyba v informovanosti zákazníka nebo nekalá praktika nabízení voucheru?


Požadované řešení

Omluva, vrácení částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 13:07, před 11 lety

V případech, kde je jednou ze smluvních stran slevový portál, je zásadní, kdo byl poskytovatelem služby. Pokud slevový portál vystupuje pouze jako zprostředkovatel, může spotřebitel svůj nárok uplatnit u poskytovatele služeb. Pokud poskytovatel služby odmítl službu poskytnout, je možné obrátit se na slevový portál, poskytuje-li např. garanci spokojenosti.
Pokud bylo nutné voucher uplatnit u poskytovatele nejpozději 7 dnů před koncem jeho platnosti (tím by se muselo rozumět objednání na některý z následujících dnů, jinak by se jednalo o nesrozumitelnou informaci a musel by se použít výklad pro spotřebitele výhodnější), měla tato informace být poskytnuta přímo od slevového portálu již při objednání voucheru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2014 12:44, před 11 lety

Dobrý den, pane Flodře,

omlouváme se, až nyní jsme si všimli této vaší stížnosti. K následující zprávě jsme vám hned jeden den poté, co jste nám napsal e-mail, tedy dne 3. 5., poslali tuto zprávu:

"Dobrý den, pane Flodře,

děkujeme vám za zprávu.

Ráda vám vše vysvětlím. Platnost voucheru je opravdu vždy závazná. Z naší strany je na voucheru vždy i uvedena doporučená rezervace co nejdříve před koncem platnosti voucheru, aby zákazníci nenechávali své vouchery na poslední chvíli, kdy se může stát, že bude většina termínů v posledních dnech již obsazena. Každopádně, nárok na čerpání voucheru máte v celé jeho platnosti, tedy až do 30.4.2014.

Zde došlo zřejmě k pochybení ze strany prodejce, které s ním budeme nadále řešit. Nebylo vám umožněno voucher využít, ačkoliv termíny dle předběžného šetření k dispozici byly volné.

Moc se vám omlouváme za nepříjemnosti. Objednávku jsme okamžitě stornovali a vrátili Vám finanční prostředky na váš bankovní účet.

Věříme, že přes nepříjemnosti, nezanevřete na nás jako na Slevomat. Vždy díky nám máte garanci spokojenosti, a i pokud se něco nepovede, jsme tu pro vás. Více o garanci najdete na http:// www.slevomat.cz/garance, ale rádi cokoli upřesníme.

Přeji příjemný den,

Kateřina Petířová"

Částku jsme vám tak vrátili zpět na váš bankovní účet a věřím tak, že je vše v pořádku. Pokud by nebylo, neváhejte se na nás obrátit.

Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.6.2014 23:23, před 11 lety


Patrik Flodr

Hodnocení: