Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#30691Kontrola nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Jaroslav Šárka

Znění stížnosti

Dne 15.2. jsem byl na prodejně penny v krčské ulici kontrolován na obsah pojízdné kabely po nákupu.Když jsem se ptal o co jde vůbec mi kontrolor neodpověděl vyndal vše z kabely takže jsem si připadal jako zloděj.Zdržoval při tom frontu zákazníků u pokladny dokud kontrolu nedokončil.Pak se mi sice omluvil, ale to mi nestačí.
Jaroslav Šárka


Požadované řešení

Vyměnit kontrolora


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 07:48, před 6 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 07:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.