Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#30695“Neomezený tarif” v rámci EU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

37 minut 59 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Jiří Mikšánek

Znění stížnosti

Není vám ani trochu blbé mi nabídnout tarif se slovy..
vážený zákazníku právě pro vás máme tento tarif. Jednalo se o nejdražší tarif s voláním,sms,internetem v zahraničí... a váš zaměstnanec me ujistil o tom
že tento tarif je dělaný právě pro zákazníky jako jsem já co se pohybují většinu času v zahraničí atd... nejen že sem neustále platil víc než mi tvrdil váš zaměstnanec
ale ve finále poslední moje čtyři faktury přesahují částku 10.000
Budu požadovat náhradu
Já bych v životě nesouhlasil s něčím takovým.
Požaduji okamžité řešení a vracení mých peněz
Drzost vaši firmy očividně nemá hranice když bez toho aniž by mě vaše firma
kontaktovala nebo cokoli jiného ohledně toho že je něco v nepořádku
tak využíváte toho ve svůj prospěch a účtujete si bez mého souhlasu nesmyslné částky


Produkt

Nejvýhodnější tarif do zahraničí


Požadované řešení

Požaduji aby mi byla vzniklá škoda uhrazena
A částky co sem kvůli vašemu pochybení byl nucen platit vrácena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 10:06, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (zaměstnanec společnosti nepravdivě informoval spotřebitele o tarifu), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.