Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30698Pohodlné vkládání pošty do schránky, nač se snažit zvonit. Předávání pošty cizí osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Lenka Zapletalová

Znění stížnosti

Několikrát jsem upozornila paní pošťačku že jsem dopoledne doma na poštu si čekám a zvonek zvoní, pro případ že neslyším tak jsou zde dveře, opět upozorňuji že jsem doma. Ono je ale snadnější jezdit od baráku k baráku od schránky ke schránce popojíždět autem a lidem rovnou poštu házet do schránky nebo poštu dát sousedům aniž bych se o tohle prosila. Na to už přestali moje nervy pracovat kdy mi pošťačka ujela před očima autem a já našla lístek ve schránce no neřešila bych kdybych měla poštu kousek. Po telefonické stížnosti na pobočku jsem se dopátrala pouze zastání zaměstnance nikoliv moje pochopení a tak jsem dnes měla tu čest výstup s paní pošťačkou aby jsme si ujasnili věci, dozvěděla jsem se že zvonek nám nezvoní a že není její právo chodit ke dveřím a ochotně zaklepat i přesto že jsem říkala že jsem většinu času doma. Jako na koho se obrátit když vedení se zastává svých zaměstnanců jelikož nemají na takovou práci lidi a jako od čeho jsou placení Teda pošťaci od toho aby popojižděli autem od baráku k baráku a házeli lidem vše do schránky?!! Nespokojenost pro poštu Holešov!!!!


Požadované řešení

Vyměnit zaměstnance!!! Naučit se k solidnímu chování ke své práci!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 11:11, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.