Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Koupila jsem si přes ViaGoGo 2 lístky na sobotní (16.2 2019) koncert Twenty One Pilots v O2 aréně v Praze. Při přiložení lístků k turniketu nám byl odepřen přístup, cca za 2 minuty k nám přišla nějaká paní co se o to stará, že na náš lístek již někdo před půl hodinou prošel.
Lístky nám přišly v obálce na vytištěném papíru jako HomeTicket!
Čísla vstupenek jsou : 333870 a 333871, sektor 417, řada 8, sedadla 7 a 6.
Vrácení peněz a podání trestního oznámení na společnost ViaGoGo
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Spotřebitelce doporučujeme, aby vstupenky u společnosti reklamovala (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.