Společnost


Krteček s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3070Řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2014, před 11 lety

David Lexa

Znění stížnosti

Dobrý den,

1.4.2014 jsem uplatnil reklamaci na dětskou židličku Gracia modrá.
Následně mi byl doručeno reklamační vyjádření, že reklamaci nelze uznat z důvodů, že se nejedná o vadu materiálu nebo výrobní vadu.
V reklamačním vyjádření je dodatek, že vadné části byli vyměněny nad rámec reklamace.(dokládám kopii reklamačního vyjádření)bez platně.
Podle mého názoru pokud byli vyměněny vadné části, byla reklamace uznána a nelze takto praktikovat a obcházet zákon.
Následně jsem uplatňoval nutné náklady na vyřízení reklamace.
Prodávající mne vyzval k poslání originálu dokladu, částka 78Kč,který jsem poslal i s orig.pod.lístku, na částku 29Kč, kterým byl poslán orig.doklad na vyřízení reklamace.
Náhrada byla zamítnuta z důvodu neuznání reklamace.asílám kopii podacích lístků.


Produkt

Babypoint Gracia 2011 modrá


Požadované řešení

Žádám proplacení nutných nákladů na vyřízení reklamace a to obou podacích lístků částky 78Kč a 29Kč na č.ú.157797695/0600


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 16:52, před 11 lety

Jestliže prodávající reklamaci zamítne, neměl by zasahovat do vlastnického práva spotřebitele. Odstranění vady při současném formálním zamítnutí reklamace může být považováno jako zastřené právní jednání, kdy by se takové právní jednání mělo posoudit podle jeho pravé povahy. Ačkoliv prodejce reklamaci formálně zamítnul, vadu bezplatně odstranil a takové jednání je faktickým uznáním reklamace. Z tohoto titulu by měly být spotřebiteli nahrazeny účelně vynaložené náklady, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Není nutné dokládat originál podacího lístku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 09:19, před 10 lety

Společnost Krteček s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.