Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#30700Vyřízení reklamace, přístup k zákazníkovi - Nemám ani boty ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Soňa Bittnerová

Znění stížnosti

Na začátku června jsem si koupila páskové sandály, které se mi po jednom měsíci nošení úplně rozlepily. Šla jsem je tedy reklamovat, čímž mi byly boty zabaveny na měsíc. Po měsíci jsem se dozvěděla, že je reklamace uznána, ale je možná jen výměna za jiné boty, což jsem, vzhledem ke zkušenosti, odmítla. Pracovnice na prodejně mi sdělila, že pokud si nevyberu do tří měsíců, teprve pak mi budete moci vrátit peníze. Po třech měsících jsem tedy šla na prodejnu, avšak na jinou pobočku, jelikož do Palladia to mám zruky, tam jsem se dozvěděla, že mi nepomohou, že musím tam, kde reklamace vznikla. Z časových důvodu jsem se do Palladia dostala až dnes. Tam mi paní prodavačka sdělila, že boty jsou skartované a já teda nemám ani boty, ani peníze. Nemám nárok na nic.
Chci se zeptat, zda vám tento postup přijde fér a vstřícný k zákazníkovi? Odpověď prodavačky, že si můžu stěžovat na ČOI mi přijde mimo a dost chabá.

Děkuji za odpověď
Bittnerová


Produkt

Číslo reklamace R47723221327, název a kód produktu 2220834830026 JENNY FAIRY WS17171-6, velikost 36,


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 11:57, před 6 lety

Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.

Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Výměna vadné obuvi za jiný typ obuvi dle výběru zákazníka není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.

Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 06:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.