Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na eshopu sestryvakci.cz jsem si 2.12.2018 objednala zboží Fleece Vesta UNISEX s EKG křivkou za 460,- Kč a placku Sestřička za 43,- Kč v jejich systému je objednávka vedena pod číslem: 001793. Převodem jsem částku ( včetně 120,- Kč poštovného ) uhradila na uvedený účet. 6.12.2018 eshop potvrdil přijetí celkové částky 623,- Kč. Od 18.12. se mnou prodávající nekomunikuje, mnohokrát jsem se pokoušela dovolat na uvedené telefonní číslo. napsala jsem email. Vše bez jakékoliv reakce !
objednávka: 001793 - Kód 163: Fleece Vesta UNISEX s EKG křivkou ( velikost: M ) - 1 ks - 460,-Kč + kód: 192: Placka Sestřička - 1 ks - 43,- Kč
Buď dodání objednaného zboží, nebo vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Benešové byla vrácena platba zpět na účet ze kterého dorazila, jelikož vesta EKG Křivka v objednané velikosti je od konce listopadu vyprodaná- Prosím o potvrzení přijetí platby. Děkuji Gryc
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.
Za pomoc mnohokrát děkuji. Převodem mi byly vráceny všechny zaplacené peníze.
Stížnost tímto považuji za uzavřenou.
Ještě jednou Vám za pomoc děkuji