Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30704Česká pošta - doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Jarmila Tvrdá

Znění stížnosti

Dobrý den opravdu už mám toho dost - nejhorší přepravka je ČESKÁ POŠTA.Bud balík nedoručí a hodí jenom lístek do schránky někdy se stane že ani lístek oznámení o balíčku do schránky nehodí. To se týká hlavně doručovatelky- normální pošty- když mám obyčejnou zásilku tak se nenamáhá ani zazvonit. Dneska jsem dokonce měla dopis místo ve schránce hozený na zemi v blátě - a ještě jednu věc mám předplacený časopisy- např. napsáno životem- na prodejnách je časopis už v pátek a já to dostanu do schránky až v pondělí a to je i s časopisem Můj kousek štěstí - vychází v pondělí je na prodejnách a já to mám ve schránce až ve středu jak je to možné? Když jsem si stěžovala tak ještě na mě byla vedoucí pošty naštvaná vzteklá a to už vůbec nemluvím o jedné slečně tmavé pleti u přepážky která na mě byla hubatá a řekla že jsem natvrdlá tak to už jsem raději neřešila je to opravdu k pláči. Přiznám se bojím se chodit k nám na poštu ten přístup je hrozný. Já za to přece nemůžu že mají hodně práce, ale chovat se slušně snad není tak strašná práce.To je vše.


Požadované řešení

Přála bych si lepší přístup české pošty- ale nevěřím tomu že to bude lepší


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 11:59, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.