Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, s naší poštou jsem doposud problemy neměla, snažím se jednat klidně a chápu, že žádný učený z nebe nespadl, ale už toho začínám mít dost! Dnes mi bylo řečeno, že adresa uvedená na balíčku neexistuje! Konzultovala jsem to zpětně s adresátem, i jsem se dívala na Internet a adresa existuje!! Akorát že jsem odešla z pošty, tzv. se staženým ocasem, protože úřednice by přece měla mít pravdu, když to nevidí ve svém počítači. Když jsem odpoledne chtěla jít znovu poslat balíček, pobočka již byla zavřená s oznámením omezení provozní doby. Jela jsem tedy na pobočku 2x, naprosto zbytečně. To nemluvím o tom, že poslat balíček jako obyčejnou zásilku je zřejmě velký problém. Navíc i v té krátké době, jež měla naše pobočka otevřeno jsem byla od přepážky poněkud vyhnána, že si paní potřebuje něco dodělat.
Když se vrátím k té adrese. Je možné, že si ČP sama určuje,kam bude zásilky dodávat a tato adresa tedy není v jejich databázi? Bohužel teď nemám šanci si ani stěžovat na pobočce, protože se díky omezeným podmínkám a otevírací době už na poštu nedostanu. Momentálně řeším dopravce, který by mou zásilku dopravil na místo určení. A to jsem se pošty doteď opravdu zastávala.
Pošta České Velenice
Nedostatečná ochota? Snaha vyjít zákazníkovi vstříc! Pošta České Velenice
Vzhledem k tomu, že jsem jela na pobočku dvakrát, což mě stálo minimálně 2 litry benzínu a čas, ve kterém jsem opustila své pracoviště si budu muset nadělat, by bylo asi vhodné, aby úřednice osobně vyzvedla mou zásilku u mě. To by mi přišlo adektvátní.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.