Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, jak už se zde nespočetněkrát řešilo, že bez Vašeho souhlasu Vám tato společnost účtuje poplatky za VIP členství, stalo se mi to stejné. Chtějí po mě 2527Kč. Peníze mi z účtu strhnout nemohli, tak mi píší výhružné e-maily o vymáhání atd. Předchozí e-maily jsem považoval za spam a ani je neřešil.
Konečně dnes jsem poslal výpověď jak elektronicky, tak doporučeným dopisem na adresu v Lucembursku. Právě čekám na vyjádření, doufám, že si uvědomují, že podvedli již stovky, ne-li tisíce lidí. Tohle by se mělo řešit, aby se to už nikomu dalšímu nestalo.
Žádám proto o pomoc dTest. Pokud by šlo nějak zařídit, aby museli dostat výslovný souhlas k prodloužení členství, bylo by to nejlepší. Pokud pomůže jen nějaká "hromadná žaloba" potom není zbytí.
Také požádám, aby se zde k mému případu vyjádřil někdo zodpovědný ze společnosti be2. Doufám v kladné vyřízení nejenom mého případu, ale případů všech takto "postižených".
Děkuji
Neodsouhlasené prodloužení členství.
Zastavení vymáhání platby a vymazání údajů z webových stránek.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Institut hromadné žaloby český právní řád ještě nezná. Evropské spotřebitelské centrum pomáhá spotřebitelům s řešením sporů s podnikateli z jiných členských států EU. Závazně rozhodovat o sporech však také nemůže. To přísluší jedině soudu, který by mohl závazně stanovit, že praktiky společnosti nejsou v pořádku.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den, takže evidentně společnost komunikuje záměrně mlhavě. Ještě před tímto sdělením již se mnou komunikují, stále ale trvají na uhrazení celé částky. Zkopíruji sem text jednoho z důležitých e-mailů:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Byl(a) jste kontaktován(a), protože jste aktivoval(a) náš automatický proces vymáhání plateb.
Tento proces byl aktivován, protože Váš členský poplatek byl stornován nebo se poplatek nepodařilo odečíst z Vašeho účtu.
Vzhledem k tomu, že nebylo obdrženo včasné zrušení obnovení Prémiového členství, bylo předplatné automaticky obnoveno v souladu se smluvními podmínkami.
Z těchto důvodů nám poplatek musíte uhradit.
Nezaplacenou částku prosím uhraďte v termínu uvedeném v upomínce, abyste se vyhnul(a) dalším nákladům a zastavil(a) proces vymáhání pohledávky.
Pokud jste žádost o zrušení odeslal(a) faxem, poštou nebo jako přílohu e-mailu před vypršením lhůty pro zrušení, pošlete nám prosím požadavek spolu se způsobem zaslání k ověření. Pokud datum zrušení na základě dokladů nebude možné ověřit, nebude možné je akceptovat jako včasné zrušení.
Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a) automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.
Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.
Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):
paypal@be2.com
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Pokud s provedením platby prostřednictvím služby PayPal budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás na adrese paypal@be2.com.
Na vyžádání Vám přes PayPal zašleme personalizovanou žádost o platbu.
Pokud platbu nemůžete provést prostřednictvím služby PayPal, můžete pohledávku uhradit také bankovním převodem na následující bankovní účet:
Společnost: be2 Sarl
Banka: UNICREDIT BANK AG (HYPOVEREINSBANK)
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT – BIC: HYVEDEMMXXX
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Adresa banky:
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaberstraße 3
80333 Mnichov, Německo
Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Pokud je Váš profil na webových stránkách stále aktivní, bude Vám obnoven přístup k našemu Prémiovému členství.
Tvrzení "Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky." beru jako důkaz, že pokud se rozhodnu zaplatit, bude tomuto martiriu konec a nemusím se nadále obtěžovat s touto společností. Odstoupení od smlouvy/výpověď jsem již odeslal jak e-mailem, tak poštou.
Požádal jsem také o "smírnou dohodu" o zaplacení pouze částečné částky a to za 1 měsíc VIP členství a prodloužení termínu splátky. Na tohle mi zatím nepřišla odpověď, takže požaduji ještě odpověď na tohle.
Díky
Přeřazujeme stížnost na společnost a žádáme ji, aby reagovala na vyjádření spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.