Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30712Neuznána reklamace mobilu v zaruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 6 lety

Jiří Travníček

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem převzal mobilní telefon po neuznané reklamaci, chci se Vás optat jestli toto poškození má vliv na vadu displeje která se vyskytla , protože jsem tyto telefony j7 2017 730 kupoval 2 v jeden den a u jednoho byla tato závada odstraněna ale u modreho nyní kvuli poškození v pravém dolním rohu mimo diplay ne. I když závada jde z levého rohu směřem dolu a myslím že stouto vadou opravdu nesouvisí


Produkt

reklamace telefonu displej


Požadované řešení

oprava- třeba i se spoluučastí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 08:33, před 6 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, pokud je pro vyřizování reklamace určena třetí osoba. Je tedy nutné se obrátit přímo na obchodníka, u kterého bylo zboží zakoupeno, nikoliv na třetí osobu (servis).

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 05:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.