Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, ke dni 15. 2. 2019 jsem si založil účet na stránce Academic singles a koupil jejich prémiové členství. Po té, co jsem si po pár dnech přečetl, že jsou to podvodníci, tak jsem chtěl toto prémiové členství zrušit řádným odstoupením od smlouvy, jak uvádějí ve svých obchodních podmínkách. Odeslal jsem tedy nejdřív e-mail na zákaznické centrum s přílohou, která obsahovala formulář o odstoupení od smlouvy. Jenže žádná odpověď, že by účet byl zrušen nepřišla, tak jsem poslal ještě jeden e-mail na adresu collections@be2.com s tím samým zněním. Zatím mi také odpověď nepřišla. Pro jistotu jsem jim poslal i fax na číslo +420227203713 opět s řádným formulářem o odstoupení od smlouvy. teď už jen čekám, co oni na to. Jelikož mám obavy z čerpání mých finančních prostředků touto firmou, obrátil jsem se na Vás. Budu rád za každou informaci, týkající se mého problému.
Odstoupení od smlouvy a tím tak zrušení mého prémiového účtu. Potvrzení o zrušení mého účtu a odstoupení od smlouvy. Dále zákaz dalšího používání mých osobních dat firmou Academic singles.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dnes mi byl zaslán mail ve znění:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 15/03/2019 po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Tak jsem jim napsal, že jsem vypovězení splnil v dané lhůtě 14 dní od založení smlouvy a že další peníze jim nepošlu. Tak teď čekám, co bude.
Z vyjádření společnosti vyplývá, že členství spotřebitele bude trvat pouze měsíc, pak již nebude prodlouženo, tzn. nedojde ke stržení dalšího poplatku. Spotřebiteli doporučujeme si veškerou komunikaci se společností uložit a v případě jakýchkoliv komplikací se jí prokázat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.