Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30725Výpověď smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 6 lety

Monika Oweyssi

Znění stížnosti

Dobrý den,
14.1. 2019 jsem na pobočce v Praze na Flóře uzavřela smlouvu FREE O2 60, kterou bych ráda vypověděla a získala převodní kódy k jinému operátorovi. Bohužel je přes urgence na pobočkách stále ve stavu zpracování a nelze ji tedy vypovědět. Vyúčtování za služby jsem obdržela 16.1. 2019 a uhradila. Proti vyúčtování jsem podala reklamaci.


Produkt

FREE O2 60


Požadované řešení

Vypovězení služby co nejdříve a získání ČVOP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 11:55, před 6 lety

Písemnou výpověď doporučujeme zaslat prokazatelným způsobem, nejlépe doporučeně s dodejkou. Před zasláním výpovědi je vhodné si prostudovat smlouvu a obchodní podmínky, a to zejména s ohledem na výpovědní lhůtu a poplatek za odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2019 14:16, před 6 lety

Pěkný den,
reklamace vyúčtování a požadavek na zřízení služby je v řešení našich specialistů.
Poprosím vás o trpělivost.
Věříme, že k vyřešení dojde během následujících několika dnů.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.2.2019 14:46, před 6 lety


Monika Oweyssi

Dobrý den,
děkuji za zprávu. Stejnou, jsem pokaždé slyšela od zaměstnanců na pobočkách, proto jsem podala stížnost přes tento portál i ČTÚ. Zpracování uzavření smlouvy trvá déle než 30 dní. Ráda bych smlouvu co nejdříve vypověděla, abych mohla přejít se svým číslem, což bude jistě trvat podobně dlouhou dobu. A bohužel mi stále nikdo nevysvětlil, kde je problém a jak dlouho bude jeho řešení trvat. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2019 15:03, před 6 lety

Pěkný den,
chápu vás. Aktuálně zadávám na vyjádření od kolegů z oddělení Reklamací a stížnosti, urgenci.
Věřím, že vyjádření obdržíte během následujících několika dnů.
Děkuji za pochopení
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2019 20:19, před 6 lety


Monika Oweyssi

Dobrý den,
dnes mi přišlo vyúčtování za služby na základě objednávky, která není stále uzavřená a je ve fázi realizace a nemohu ji tedy vypovědět, musím zaplatit za extrémně drahé služby a to nejspíš po celou dobu "realizace". Svůj telefon používám jako pracovní, a potřebuji převést k novému zaměstnavateli s výhodnějším tarifem. Využila jsem možnosti uzavřít smlouvu Tarif bez závazku, poplatek je také ve vyúčtování. Nerozumím tomu, že služby jsou v plné míře účtovány ve fázi realizace, tedy bez možnosti změny.
Děkuji za vysvětlení a návrh řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 11:09, před 6 lety

Pěkný den,
faktura byla stornována, jelikož služba není doposud aktivní, tudíž nemohlo dojít k jejímu účtování. Vaší stížnosti stále řeší kolegové z oddělení Reklamací.
Jakmile dojde k vyřešení vaší reklamace, ihned vám bude poskytnuto vyjádření našimi specialisty.
Bohužel vyřešení není možné jakkoliv nyní urgovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2019 11:39, před 6 lety


Monika Oweyssi

Dobrý den,
děkuji za zprávu, včera jsem dostala vyúčtování poštou.
S pozdravem
Monika Oweyssi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 12:15, před 6 lety

V tomto případě se omlouvám. Faktura byla stornována. Není potřeba jí hradit.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2019 10:15, před 6 lety


Monika Oweyssi

Dobrý den, dostala jsem převodní kódy. Děkuji za kladné vyřízení.
Monika Oweyssi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 12:34, před 6 lety

Pěkný den,
tato skutečnost mne těší a ještě jednou se za komplikace omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.3.2019 20:48, před 6 lety


Monika Oweyssi

Hodnocení: