Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,14.4. mi přisla SMS,že mě převádí na NOVÝ TARIF ZERO,před tím jsem měl TIP RELAX.Nikdo se mě neptal,neřekl za kolik budu volat atd.Zjistil jsem že jsem volal za 6,70ve špičce,mimo za 3,70 a teď stále za 6,50.SMS byla za 1,70 a nyní za 2 Kč. To je dost nevýhodné,zvlášt v době kdy se mobilní volání zlevnuje.Je pravda,že mi oznámení o přechodu na nový tarif přišlo ve vyúčtování o měsíc dřív,ale tam bylo jen oznámení,a čekal jsem nějaké vysvětlení,popř nabídku,ale NIC.
TIP RELAX vs tarif ZERO.Zjistil jsem že jsem volal za 6,70ve špičce,mimo za 3,70 a teď stále za 6,50.SMS byla za 1,70 a nyní za 2 Kč
Navrhl jsem jim jako kompenzaci za zdražení,ať dají nějaké volné minuty,ale o tomhle návrhu se ani nezmínili jestli ano nebo ne a proč.
|
Tweet |
V případech, kdy ze strany poskytovatele služeb dochází ke změně obchodních podmínek, je o tom povinný zákazníka informovat minimálně 1 měsíc před nabytím účinnosti takové změny. Pokud je změna v neprospěch zákazníka, má povinnost poskytovatel jej rovněž infomovat o jeho právu na odstoupení od smlouvy bez sankcí. Tyto povinnosti zakotvuje § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
V případě, že byly tyto povinnosti poskytovatelem splněny, nelze již po nabytí účinnosti změny smlouvu bez sankce vypovědět.
Dobrý den,
změnu tarifu jsme prováděli v rámci zjednodušení naší nabídky, neboť dle aktuálního portfolia nabízíme pro zákazníky mající služby psány na rodné číslo pouze tarify řady FREE, tarif pro mladé [:kůl:], tarif ZERO a Basic.
O změně podmínek informujeme vždy na vyúčtování za služby či dopisem. Změna je prováděna v souladu se zákonem a Všeobecnými podmínkami. Kompenzaci v tomto případě nelze nabídnout. Pouze možnost odstoupení od smlouvy do provedení změny. Děkuji za pochopení.
Máte-li zájem zkontrolovat, zda Vám současně nastavený tarif ZERO vyhovuje, či zda by byl pro Vás vhodnější tarif jiný, kontaktujte nás na www.o2.cz/dotazproguru.
S přáním krásného dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den,
1-proč bylo převedeno jen jedno z mých čísel(ostatní 3 taky tarif relax) a ostatní stále zůstávají stále na stejném-relax.
2-očividně zdražili z 3,50 na 6,50 volání a SMS z 1,70 na 2Kč-proto bych čekal již zmíněnou kompenzaci-PROČ MÁ TRPĚT ZÁKAZNÍK,když on tuhle změnu nepožadoval a byl NUCEN na nový tarif přejít ze strany operátora-proto ta kompenzace
3-v dnešní době virtuálních operátorů, můžu urcitě volat i levněji než mi nabzíte(u vás na předplacence možná taky-nezjištoval jsem si to-a navíc mám odměnu za načerpání nového kreditu),ale po tolika letech u O2 bych čekal nějaký vstřícnější přístup.
Díky,s pozdravem
Báča Luděk
Dobrý den,
netuším, z jakého důvodu bylo převedeno jedno číslo a u ostatních zůstal ještě archaický tarif, neboť nemám k dispozici číslo, na kterém byl měněn tarif. Změna se však bude týkat všech čísel. O tom Vás budeme opět informovat písemně.
Nový tarif má jiné sazby za volání a SMS, avšak na druhou stranu nerozlišuje volání ve špičku a mimo špičku, což bylo u Vašeho starého tarifu. T!P Relax měl za minutu hovoru ve špičku sazbu 6,70 Kč vč. DPH a ZERO má 6,50 Kč vč. DPH.
O změně jsme Vás informovali písemně. V tomto případě není možné nabídnout kompenzaci. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den,sice jak píšete ''archaický'',ALE cena SMS je v každém případě VYŠŠÍ(1,70/2,00Kč) a ''sleva''20hal za volání ve špičce(stále) o proti 3,50 mimo špičku je dosti markantní-BYCH ŘEKL.Takže raději bych rozlišoval špičku a mimo.Jenže nemam na výběr- takže stále BER NEBO ODEJDI JINAM.
Už ten rozdíl vidíte?Proto bych očekával kompenzaci.STÁLE o 20hal méně/o 3Kč více nebo STÁLE SMS o 30hal více. O TO JDE.
S přáním hezkého dne
Luděk Báča
ZATÍM zákazník O2
Dobrý den,
podmínky tarifu jsou jiné. Proto v tomto případě nabízíme do změny tarifu možnost odstoupení od smlouvy bez sankce a bez výpovědní lhůty.
Kompenzaci Vám nabídnout nemohu, můžeme se však podívat na jinou možnost tarifního nastavení, pokud nás kontaktujete na www.o2.cz/dotazproguru a uvedete odkaz na tuto diskuzi spolu s telefonním číslem.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den,to vím že podmínky tarifu jsou jiné,to mi nemusíte psát-o tom to tady celé JE.Zatím mi NIKDO JINOU MOŽNOST TARIFNÍHO NASTAVENÍ nenabídl.JEN JÁ JSEM NAVRHL NECHAT TO NA STÁVAJÍCÍM-dejme tomu,že by to MOŽNÁ mohlo vyhovovat,ale s třeba jen10.volnými minutami do všech sítí,nebo 20ti do O2 a budeme spokojeni všichni.Pokud ONY MINUTY PŘESÁHNU-nebudu si to hlídat-tak vám zaplatím dle vámi poskytnutého tarifu a vyděláte na mě.O TO VÁM PŘECE JDE.Nebo ne?
Všiml jsem,si že s přechodem na nové tarify má problém spousta Vašich zákazníků,že v tom nejsem sám.Děláte si tím jen špatné jméno(reklamu).Už proto si myslím,že je lepší dohodnout se se zákazníkem na nějakém kompromisu,než dělat takové zbytečné problémy jak vám tak dotčeným zákazníkům.
Vždyť je všeobecně známo,kolik jsou vaše skutečné na hovory a DOPLNKOVÉ(téměř)beznákladové SMS.
S pozdravem
Báča Luděk
Dobrý den,
důvod změny tarif jsem Vám uváděl výše. Jiný tarif jsme Vám nenastavili, neboť paušální tarif O2 ZERO je jediný, který má nulový měsíční poplatek z aktuální nabídky.
Jinému tarifnímu nastavení se nebráníme. Jen nás kontaktujte na bezplatné lince 800 020 202, nebo na odkaze www.o2.cz/dotazproguru, abychom se podívali na provoz na Vašem čísle a jiný alternativní tarif s Vámi domluvili.
S přáním krásného dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den,samozřejmě požaduji paušální tarif bez poplatku.Ale stále mi nikdo NEODŮVODNIL ZDRAŽENÍ-když stále všude reklamujete ''levnější volání''.PROTO BYCH ČEKAL NĚJAKOU KOMPENZACI.Chápu,že máte nové tarify,ale proč jsou znevýhodněni málo volající zákazníci-to si nás nevážíte?Proč neuděláte vstřícný krok k zákazníkovi a tím uznáte naše znevýhodnění.Jak jsem napsal dříve,můžete na tom taky vydělat a HLAVNĚ si tím alespoň ''šplhnete''
S pozdravem
Báča
Vzhledem k tomu, že se podnikatelský subjekt rozhodl již nereagovat tímto stížnost uzavíráme.