Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#30731Postup společnosti, týkající se dotazu na nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 6 lety

Helena Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,
1. dne 2.1.2019 jsem si objednala zboží za 339,- Kč na www.postazdarma.cz. Tentýž den jsem jej i uhradila, o čemž přišla 4.1.2019 e-mailem zpráva, že se tak opravdu stalo.
Níže uvedený text o stavu objednávky, lze spatřit pouze poté, co se povinně! registrujete na jejich stránky (www.postazdarma.cz)
1190059683 2.1.2019 Česká pošta - balík Do ruky / obyčejné psaní převodem 339 Kč
Zpracovává se.

2. Jelikož je to již skoro dva měsíce, chtěla jsem se zeptat, jestli mám zboží ještě očekávat. Nelze volat nikam jinam, pouze na tel.č. 222 703 432 - Zákaznický servis. Dovoláte se a telefon oznámí že Vaše pořadí je 31. Čekala jsem tedy až budu na řadě - trvalo to 1h 7 min a 38 vt. (měřeno počítadlem telefonu) Poté mi bylo sděleno (stále automat!!), že budu /konečně!!!/ přepojena na operátora a ať si připravím č. objednávky. Poté už se opakovalo stále totéž... "budete přepojeni na operátora, připravte si č. objednávky, pro zkvalitnění služeb může být váš hovor monitorován" a stále dokola... - dalších 20 min. Zavolala jsem proto z mobilního telefonu na stejné číslo Zák.servisu a dostala se opět do pořadníku s číslem 31!! A historie se stále opakovala... Po 1 hodině 31 minutách jsem hovor zavěsila - naprosto bezvýchodná situace - neboť jiné číslo než na Zákaznický servis na www.stránkách nenajdete.... Pokud chcete napsat, je tam hned upozornění, abyste nejdříve využila Zákaznický servis. Není tedy šance se někam dovolat a zjistit, kde zboží je nebo se domoci vrácení peněz za zboží nedodané. Na e-maily nikdo neodpovídá s tím, že se máte obrátit opět na Zákaznický servis a že zprávy poslané e-mailem nejsou monitorovány a kde hovor probíhá výše uvedeným způsobem... Tudíž jste po dvou hodinách marných pokusů na začátku, takže to odradí i toho nejtrpělivějšího zákazníka, aby se dotazoval, stěžoval, pátral nebo hledal jakékoliv východisko z dané situace.
Oželím 339,- Kč, ale učiní-li to jako já každý druhý odrazený zákazník, je to poměrně slušný bezpracný byznys.
Moc Vám děkuji, že jste dočetli až sem. Třeba se to touto cestou dozví i jiní zákazníci a nenaletí jako já nebo se o to bude alespoň někdo zajímat..

Přeji hezký den!
Helena Novotná


Produkt

modrá batikovaná tunika, kód zboží: 328352095452-Blue-XL, doprava: Česká pošta - balík Do ruky/obyč.psaní; platba obyčejné psaní


Požadované řešení

Přála bych si vrátit peníze, pokud zboží nedorazí do 2.3. 2019.
Uvedená doba dodání byla 25 dní.

Vadí mi ne to, že se zboží o něco zpozdí (pokud tedy dorazí...), ale způsob jednání e-shopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 14:07, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 15:18, před 6 lety

Dobrý den, poprosíme Vás o vyplnění reklamace nedodaného zboží na našem serveru v zákaznickém servisu.
Po vyplnění této reklamace, Vás bude naše reklamační oddělení informovat s dalším postupem.
Velice se Vám omlouváme za komplikace.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 17:40, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2019 20:47, před 6 lety


Helena Novotná

Dobrý den,
zboží dorazilo pár dní před udáním mého nejzazšího termínu.

Pracovníci se sice omluvili a odkázali na reklamační oddělení (asi bych zase hovořila s automatem..), ale zde v první řadě šlo o to, aby se změnila KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM. To by si měl "Tým pošty zdarma" uvědomit a ZMĚNIT TO!!. Vím, že není lehké nechat dovézt zboží z Číny, ale nechat nás zákazníky bez jakýchkoliv informací napospas neustále hovořícímu a hrajícímu automatu také není jistě v pořádku... Považuji to za záměr, aby se do společnosti nikdo nedovolal a nemuseli řešit množství dotazů, jakou jsou ty mé a ostatních lidí hledajících jakoukoli odpověď týkající se dlouhé lhůty pro dodání jejich zboží... Ve své stížnosti již pokračovat nechci. Věřím, že si pracovníci tohoto e-shopu mé vyjádření přečtou (a dle vzrůstajícího počtu stížností vidím, že nejsem sama), a že se z toho snad poučí. Zboží si však již nikdy objednávat u této společnosti nebudu.
Děkuji a přeji hezký den.
H.N.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2019 07:58, před 6 lety

Dobrý den, dle našich informací, Vám byla Vaše zásilka již dodána.
Doufáme, že je již vše v pořádku.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím na náš email.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 08:05, před 6 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.