Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#30732Nákup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 6 lety

Helena Verostová

Znění stížnosti

Dnes tedy 19.2.2019 jsem nakupovala v Penny Bučovice, vzala jsem si
toaletní papír pod kterým byla cedulka 79,90 Kč. Ale u poklady mi
markovala něco kolem 129,90 Kč,tak jsem se ohradila,že mi markuje jinou
sumu,jak byla pod sortimentem.Byla přivolána paní a vynulovala položku.
Nepočkala na to abychom se šly podívat společně,že tam byla špatná cedulka,
ale přišla a v ruce držela cedulku která tam vůbec nebyla a tvrdila mi do
očí,že jsem se špatně dívala. Takže jsem jí řekla,že je to drzost a že nejsem ani hloupá a že umím číst a poznávat číslice a že to není poprvé co jsem přišla na špatné označení produktu a že nehodlám dělat stále ústupky a nepožadovat tu sumu co tam byla! Když jsem ji řekla,
že až postaví v Bučovicích novou prodejnu (Lídl), že budou mít prodejnu
prázdnou, tak mi odpověděla,že se už těší. Může tohle říct vedoucí prodejny?
TĚŠIT SE NA TO ŽE NEBUDOU MÍT ZÁKAZNÍKY!!! Snad jsou placeni z obratu!!
Tak jsem se zeptala, aby mi řekla své jméno, po delším hádání mi řekla
že se jmenuje paní M. (doufám že jsem dobře slyšela).
Nákup proběhl kolem 11,30,takže si vedení může ověřit s kým jsem měla tu
čest!!
S pozdravem,
Helena z Bučovic


Požadované řešení

Dát vědět, jak bylo postupováno v řešení výše uvedené stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 14:37, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 08:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.