Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 19.2. cestuji vaší linkou z Brna do Prahy. Linka 915 směr Plzeň. Že autobus přijel bez informace (sms) opožděně zhruba o deset mimut bych zkousla. Ale arogantní přístup řidiče už ne. Myslíte si, že je v pořádku aby si řidič u odbavování zapálil cigaretu a s cigaretou v puse na mě zahučel "Méno?". Chápu,že tato linka začíná brzy ráno, ale tohle opravdu není normální přístup a chování v práci. Ne před vaší klientelou! Prosím o náhradu a vysvětlení. Děkuji.
Linka 915, Košice-Plzeň, 19.2.2019, lístek rezervace 1027458858
Prosím o kompenzaci.
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.