Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 3.2. jsem uzavřela Smlouvu Premium na zákaznický účet dbcaribicblue7@gmail.com. Svojí platební kartou Mastercard jsem uhradila členství za 399,- Kč ( nevšimla jsem si však bohužel, že se jedná o 399,- Kč měsíčně a na rok, což je moje chyba, uznávám.Aniž by mne kdokoliv informoval,si z mého účtu tato firma ztrhla 4.752,-Kč. Jakmile jsem tento fakt zjistila, rozhodla jsem se pro odstoupení od Smlouvy s firmou Singles50 ve lhůtě do 14 dní.Učinila jsem tak dne 6.2.2019, kdy jsem na jejich e-mailovou adresu zaslala vyplněný jimi navržený výpovědní formulář. Korespondence s touto firmou tak trvá prostřednictvím jejich e-mailu již 16 dní a nedobrali jsme se stále výsledku. Požadovali po mne dodatečné údaje, vše jsem splnila, ale jejich taktika je, že když jim napíšete, přijde Vám automatická odpověď, že se vyjádří do 5 pracovních dnů a tak to jde do nekonečna.Děkuji Vám předem za odpověď.Daniela Buršová
SeznamkaSingles50cz
Vrácení částky 4.752,- Kč na můj účet s ohledem na odstoupení
od Smlouvy ve lhůtě 14 dní o jejího uzavření.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den, chtěla bych Vám moc poděkovat, že díky Vám, tedy dTestu se celá situace dne 25.2.2019 vyřešila a peníze mi firma Singles50 vrátila na můj účet. Celou dobu jsem s nimi komunikovala na e-mailové adrese zakaznickyservis@singles50.cz a proběhlo mezi mnou a nimi nesčetné množství zpráv s tím, že vždy pokaždé, když jsem jim něco napsala mi záhy přišla odpověď, že se ozvou do 5 pracovních dnů. Chtěla bych podotknout, že se mi opravdu hodně nelíbilo, že si firma stáhla sama z mého účtu prostřednictvím Mastecard necelých 5.000,- Kč, aniž by mne vyzvali k zaplacení, nebo já potvrdila souhlas s touto transakcí a vůbec dodnes nechápu jak je toto možné.Bylo by možné nějak ochránit další lidi, aby se jim toto nestalo????
Bohužel je v současné době vůči společnostem provozujícím online seznamky obdobným způsobem jako be2 jediným dostatečně účinným prostředkem ochrany prevence - pokud spotřebitel kdekoliv na internetu zadává své platební údaje, měl by si společnost, které je sděluje, dopředu prověřit. O problémech v této oblasti se snažíme v rámci naší činnosti co nejvíce informovat, aby se o nich dozvědělo co nejvíce spotřebitelů.
Vzhledem k tomu, že dle sdělení spotřebitelky byl tento případ vyřešen, stížnost uzavíráme.
Hodnocení: