Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3074Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2014, před 11 lety

Ivo Přibyl

Znění stížnosti

Dne 23.1.2014 jsem zakoupil zimní boty v City parku v Jihlavě. Dne 28.2.2014 jsem je reklamoval z důvodu shrnutí vnitřní stélky na obou botách. Dne 25.3.2014 po telefonátu vedoucí prodejny, že reklamace je vyřízená jsem si boty jel vyzvednout. V prodejně mi dali papír Vyjádření k reklamaci, kde je uvedeno: "Po shlédnutí řádném posouzení byla reklamace označena za neoprávněnou, v případě souhlasu zákazníka jsme však připraveni obuv opravit. V tomto případě je vada odstranitelná opravou. Cena opravy je výrazně nižší než prodejní cena zboží. Z toho je zřejmé že vrácení peněz dle požadavku zákazníka odporuje povaze věci. Vada výrobku je označována jako opravitelná a jeho oprava nezpůsobí ztrátu užitných vlastností zboží. S přihlédnutím k výše uvedenému není důvod k vrácení peněz v hotovosti nebo výměně obuvi za nový pár. Pokud zákazník nesouhlasí s opravou, obchod nemůže vyřídit tuto reklamaci kladně. Reklamace je posuzována v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele. Toto je konečné rozhodnutí."
Toto vyjádření jsem nepřevzal a teď nevím jak postupovat dál.


Produkt

boty Gino Lanetti


Požadované řešení

Požadoval jsem a pořád požaduji vrácení kupní ceny z důvodu projevení se, z mého pohledu, podstatné vady po velmi krátké době 3 týdnů při občasném nošení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 08:58, před 11 lety

V případě, že výrobke nesplňuje tzv. jakost při převzetí definovanou v § 2161 občanského zákoníku, má kupující nárok dle § 2169 občanského zákoníku na výměnu zboží. Přiměřenost se neposuzuje dle toho, zda je cena opravy nižší než cena výrobku. Příkladem přiměřenosti je, že pokud se u bot přetrhne tkanička, tak není nárok na vrácení peněz, ale na výměnu této části výrobku.
Požadavek výměny tedy nemůže být shledán jako neoprávněný, pokud se jedná o výrobní vadu vytčenou do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku.
V tomto případě nyní doporučujeme kontaktovat prodejce a s tímto odůvodněním po něm žádat i řádné vyřízení neodpovídající jakosti výměnou za stejný výrobek bez vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:04, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 20:05, před 11 lety


Ivo Přibyl

Hodnocení: