Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
15.12.2018 jsem s O2 uzavřel smlouvu na tarif Free6GB. Byla dohodnutá cena 438,- bez DPH a faktury měly chodit na IČO a DIĆ .
Hned první vyúčtování přišlo na r.č. a i přes nahlášení reklamace na prodejně O2 v Brně - Královo Pole se doposud nic nezměnilo.
Za další byl za leden 2019 účtován tarif 701,- bez DPH, takže vznikl rozdíl 263,- , kde bylo slíbeno , že ve vyúčtování za únor 2019 bude odečten . Ani to se nestalo.
Faktury tedy dále chodí na rodné číslo a rozdíl nebyl odečten.
tarif free6GB mobilní volání
reakcí mělo být, že se opraví všechny chybně vystavené faktury dle původních požadavků.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice se vám omlouváme za vzniklou situaci. Služba vedená na rodné číslo již byla převedena na IČO dle vašeho požadavku. Faktury vystavené na rodné číslo bylo dobropisovány a došlo již k jejich přefakturování na IČO.
S naší společností máte uzavřenou O2 Profi dohodu s tím, že sleva je 22 % dle aktuální útraty a tarif tak vychází na částku 547 Kč bez DPH, nikoliv 438 Kč bez DPH. Tato smlouva je podepsaná.
Předala jsem ještě vystavená vyúčtování ke kontrole na reklamační oddělení, jelikož po přefakturaci těchto vyúčtování na IČO nebyla sleva z O2 Profi dohody uplatněna.
Specialisté vás budou s výsledkem kontaktovat nejpozději do 1 měsíce.
Vzhledem k dobropisování již uhrazených vyúčtování na rodné číslo vám vznikl u nás přeplatek. O jeho vrácení nebo převedení ke stávající službě na IČO můžete pořádat oddělení plateb prostřednictvím emailu platby.parovani@o2.cz
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.