Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30742Špatně účtovaný tarif, faktura na rodné číslo oproti požadavku na IČO a DIČ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 6 lety

Pavel Fábry

Znění stížnosti

15.12.2018 jsem s O2 uzavřel smlouvu na tarif Free6GB. Byla dohodnutá cena 438,- bez DPH a faktury měly chodit na IČO a DIĆ .
Hned první vyúčtování přišlo na r.č. a i přes nahlášení reklamace na prodejně O2 v Brně - Královo Pole se doposud nic nezměnilo.
Za další byl za leden 2019 účtován tarif 701,- bez DPH, takže vznikl rozdíl 263,- , kde bylo slíbeno , že ve vyúčtování za únor 2019 bude odečten . Ani to se nestalo.
Faktury tedy dále chodí na rodné číslo a rozdíl nebyl odečten.


Produkt

tarif free6GB mobilní volání


Požadované řešení

reakcí mělo být, že se opraví všechny chybně vystavené faktury dle původních požadavků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 09:24, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2019 14:00, před 6 lety

Dobrý den,

velice se vám omlouváme za vzniklou situaci. Služba vedená na rodné číslo již byla převedena na IČO dle vašeho požadavku. Faktury vystavené na rodné číslo bylo dobropisovány a došlo již k jejich přefakturování na IČO.
S naší společností máte uzavřenou O2 Profi dohodu s tím, že sleva je 22 % dle aktuální útraty a tarif tak vychází na částku 547 Kč bez DPH, nikoliv 438 Kč bez DPH. Tato smlouva je podepsaná.
Předala jsem ještě vystavená vyúčtování ke kontrole na reklamační oddělení, jelikož po přefakturaci těchto vyúčtování na IČO nebyla sleva z O2 Profi dohody uplatněna.
Specialisté vás budou s výsledkem kontaktovat nejpozději do 1 měsíce.
Vzhledem k dobropisování již uhrazených vyúčtování na rodné číslo vám vznikl u nás přeplatek. O jeho vrácení nebo převedení ke stávající službě na IČO můžete pořádat oddělení plateb prostřednictvím emailu platby.parovani@o2.cz

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 09:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 11:12, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.