Společnost


AUTOspektrum 2000 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30748Nefunkční klaksony

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 6 lety

Miroslav Břicháček

Znění stížnosti

Klaksony se nedaří stále opravit. Věc se táhne již 2 měsíce a my jsme stále bez auta. Autoservis komunikuje přímo s Mladou Boleslaví,ale ani ty si neví s problémem rady.Po 2 měsících neodstranění závady jsem kontaktoval prodejce - Autospektrum 2000 Mariánské Lázně. Ten mi jasně zdělil, že ačkoliv mám prodlouženou pětiletou záruku, od smlouvy odstoupit nemohu. Otázka tedy zní- jak dlouho nás mohou ze zákona nechat bez auta a jak se můžeme adekvátně bránit? Děkuji


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a adekvátní náhrada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 08:22, před 6 lety

Pokud se na vozidle projeví vada v průběhu 24 měsíců od převzetí vozu, má spotřebitel možnost jej reklamovat u prodávajícího, u kterého vůz zakoupil. Pokud byla ze strany prodávajícího dána prodloužená záruka přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně, měly by být v záručním listě nebo ve smlouvě stanoveny podmínky prodloužené záruky. V podmínkách pro prodlouženou záruku může být stanoveno, že pokud se v uvedené prodloužené záruce vyskytne na vozidle vada, má spotřebitel nárok pouze na opravu vady. V prodloužené záruce může být rovněž uvedeno, že prodejce si neurčuje lhůtu, ve které musí reklamaci vyřídit. Nemusí tedy reklamaci vyřídit do 30 dnů, jak je tomu u zákonné záruky, ale záleží pak pouze na dohodě mezi reklamujícím spotřebitelem a prodejcem.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Pouze není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2019 14:33, před 6 lety

Dobrý den,
po dobu záruky se reklamace zákazníka řídí záručními podmínkami, které je třeba dodržovat všemi zúčastněnými stranami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 20:22, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 06:04, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.