Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.11.2012 jsem u společnosti Electro World s.r.o zakoupil tablet Acer Iconia tab A510 , jako dárek pro syna na vánoce .
Tablet fungoval do 19.3.2013 kdy přestal reagovat na adaptér,nelze zapnout -zákazník žádá opravu .
Výměna základní desky a přídavné desky s micro usb portem
Tablet mi vrátili 31.3.2013
Fungoval do 24.9.2013 - nefunkční , po zasunutí do sítě a zapnutí pouze zavrní , dále se nic neděje-zákazník žádá opravu
Výměna LCD panelu
Tablet mi vrátili 9.10.2013
Další reklamace 6.2.2014-Problikává displej i když je tablet vyplý ,velmi kolísá stav baterie
Vymněnili zakladní desku s přídavným micro usb portem .
Vrátili mi jej 20.2.2014
Po týdnu fungování mi tablet z ničeho nic vypl a začal vrnět a přestal na úvodním logu acer do vybití. Po nabití zase po zapnutí zůstal na úvodním logu do vybití.
Dne 15.3.2014-reklamace - tablet občas nelze zapnout /zůstává na úvodním logu/ samovolně se restartuje a vypíná i když se s výrobkem nic neděje - zákazník žádá posouzení zda výrobek splňuje záruční podmínky - odstoupení od kupní smlouvy
Dne 10.4.2014-reklamace zamítnuta, nezjištěna závada -bez vady -nevzniká nárok na OOKS.
Tablet jsem dovezl domů a dělal to samé.
Dne 16.4 jsem jim tablet znovu dovezl na pobočku Electro Worldu - ten samý popis závady jako 15.3.2014
Poslali mi e-mail : Vážený zákazníku,
Vaši reklamaci číslo 2443248 Vám zamítáme, jelikož na základě vyjádření autorizovaného servisu nebyla na zařízení zjištěna technická závada, jedná se o sw závadu způsobenou uživatelem.
Oprava výrobku je možná pouze placeně.
Cena opravy je: 680kč s dph
Podrobnosti naleznete v přiloženém souboru / e-mailu
Jestliže souhlasíte s uvedenou cenou opravy a navrhovanou dobou opravy, prosíme o potvrzení na tento email do 3kalendářních dnů od přijetí tohoto oznámení. V případě neobdržení odpovědi do zmiňovaného termínu Váš výrobek bude zaslán zpět na naši pobočku bez opravy.
Váš souhlas k uvedené mimozáruční opravě v tomto emailu se považuje za závazný. Navrhovaná doba opravy se začne počítat ode dne přijetí Vašeho souhlasu. O doručení opraveného výrobku a možnosti vyzvednutí na naší provozovně Vás budeme informovat formou sms/e-mailem na Váš uvedený kontakt v reklamačním protokolu.
Jestliže nesouhlasíte s uvedeným cenovým návrhem, sdělte nám prosím tuto informaci a výrobek bude ze servisního střediska odeslán na naši pobočku zpět bez opravy. V tomto případě Vám nebudou účtovány žádné poplatky. O doručení výrobku a možnosti vyzvednutí na naši pobočce Vás budeme informovat formou sms/e-mailem na Váš uvedený kontakt v reklamačním protokolu.
Děkujeme Vám za spolupráci
reklamační oddělení
tel.:295500494
service.brno@electroworld.cz
Electroworld
Skandinávská 6
619 00 Brno
IČO: 26488361
DIČ: CZ699000256
On 25.4.2014 13:36, Acer Group Customer Service wrote:
Vazeny zakazniku spolecnosti Acer,
diagnostikovali jsme zavady Vaseho zarizeni. V priloze Vam zasilame cenovou
nabidku na opravu. Zaslete nam prosim podepsane vyjadreni k cenove nabidce
nejpozdeji do 7 dnu na nize uvedeny e-mail, fax nebo adresu. Na cenove
nabidce zaskrtnete, zda s ni souhlasite, chcete vratit zarizeni neopravene
nebo zda si mame zarizeni bezuplatne ponechat. Za diagnostiku a zpracovani
cenove nabidky je uctovana castka ve vysi 800 Kc. Tato castka nebude
uctovana v pripade odsouhlaseni opravy nebo v pripade, ze je na zarizeni
soucasne realizována zárucní oprava. V pripade pisemneho dotazu uvedte
v predmetu e-mailu servisni cislo pripadu. Zarizeni Vam bude doruceno na dobirku.
Zakaznicka linka: + 420 531 027 777
Fax: + 420 531 027 622
E-mail: proposal_cz@acer-euro.com
Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
CTPark Brno
Turanka 110
627 00 Brno - Slatina
Pozn. Nevím proč se jedná o sw závadu způsobenou uživatelem , jelikož jsem na tom tabletu nic neudělal!
Tablet jsem dosud nevyzvedl .
výr. číslo : 24313041915 32G
Chtěl bych vrátit peníze jelikož tomuto produktu nevěřím,stejně jako Electro World s.r.o .
|
Tweet |
V tomto případě není řešením tablet nevyzvednout, protože prodejce sám o sobě zjevně reklamaci neuzná. Vzhledem k tomu, že již proběhly 3 reklamace, které byly uznané, vznikal by uznáním této reklamace nárok zákazníka na odstoupení od kupní smlouvy na základě § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Pokud prodejce trvá na zamítnutí reklamace, doporučujeme vyzvednout si výrobek, podepsat maximálně převzetí, žádné souhlasy s vyřízením reklamace atd. Následně kontaktovat soudního znalce, kterému by se předložil výrobek spolu s odůvodněním zamítnutí od servisu a on by zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na uznání reklamace a odstoupení od kupní smlouvy, ale i na proplacení nákladů, které bylo nutné vynaložit na proplacení znaleckého posudku.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.