Společnost


ContiTrade Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30753Neprofesionální služby, poškození litého disku nesprávným technologickým postupem aplikace závaží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Patrik Flodr

Znění stížnosti

Dne 3.10.2018 celý proces obouvání a přezouvání dvou sad pneu a dvou sad disků proběhl v daném pneuservise neprofesionálně a s poškozením. Požadoval jsem huštění dusíkem, bylo provedeno pouze vzduchem, pneu byly dodány podhuštěné na 2 atm a až po mé výslovné a opakované žádosti bylo huštění překontrolováno a dohuštěno na 2,6 (plynovou "bombu" s manometrem nachystal technik až po mé žádosti na dohuštění, původní argument technika, proč jsou pneu vyboulené a "placaté" byl, že se jedná o měkkou směs pneu... bez komentáře, snad jen údiv nad ignoranstvím tohoto technika), jeden disk byl technikem poškozen na vnitřní straně neodbornou aplikací závaží, na disku jsou dva hluboké vrypy s kompletním poškozením laku až na hliník, všechny šrouby byly dotaženy pouze pneumatickým dorazovým klíčem bez použití momentového klíče, až na moji výslovnou žádost bylo provedeno dotažení všech šroubů momentovým klíčem, plocha disků a ani plocha na kotoučích auta nebyla ošetřena pastou proti korozi. Kontrolu a seřízení geometrie jsem musel zrušit vzhledem k popsanému neprofesionálnímu přístupu a jednoznačné neodbornosti daného technika, který byl po celou dobu kontaktu minimálně komunikativní a dle jeho nonverbální komunikace zřetelně nevstřícný až ignorantský k práci i k mé osobě. Byl sepsán protokol o poškození disku, do protokolu byl i stručně popsán další neprofesionální postup vašeho technika. Požaduji náhradu poškozeného disku, a požaduji zpětnou vazbu proč v "profesionálním" pneuservisu jsem musel čelit zcela neprofesionálnímu postupu nejjednoduší práce s přezouváím a nasazováním kol včetně uvedeného poškození.

Sumárně:
1. Došlo k poškození nového a originálního litého disku VW v servisu BestDrive, Baníčkova ul., Olomouc.
2. Vzhledem k limitované verzi disku (disky byly vyrobeny jen pro VW Porsche Austria) nelze tento samostatně zakoupit a nahradit tak pouze poškozený - potvrzeno i oficiálním zástupcem firmy ALUTEC pro ČR.
3. Nelze tak plně užívat celou sadu disků a sada je jako celek znehodnocena.
4. Vynaložená částka za obutí a vyvážení celé sady byla z mé strany vynaložena jako jalová, a bude muset být vynaložena opakovaně po mém zakoupení disků nových.
5. Byly zakoupeny nové disky a pneu na ně přezuty, částka za přezutí včetně nového vyvážení byla 1212,- CZK (24.11.2018), kopii rád poskytnu emailem.


Produkt

Disk ALUTEC


Požadované řešení

Co požaduji vzhledem k výše uvedenému:

1. Omluvu a vyjádření k neprofesionálním službám, které poskytujete.
2. Odkoupení celé sady limitovaných disků z vaší strany - 7200,- CZK (nelze koupit nový disk samostatně).
3. Vrácení mnou zaplacené částky za provedené nové obutí a vyvážení 1212,-CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 10:37, před 6 lety

Oprava či úprava automobilu je dle dikce zákona upravena ve smlouvě o díle dle § 2586 an. občanského zákoníku. Servis postupuje při provádění díla samostatně. Příkazy objednatele ohledně způsobu provádění díla je zhotovitel vázán, jen plyne-li to ze zvyklostí, anebo bylo-li to ujednáno dle § 2592 občanského zákoníku.

Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 16:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.