Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mám u společnosti MALL zaplacen VIP ucet s dodáním zasilek ve stanovený den.
Společnost MALL začala zasílat zásilky přes dopravce INTIME,který nedodržuje stanovené dny rozvozu.Nyní u objednávky 107267506 která měla být doručována v pondělí 18.2. není dopravce schopen provést doruceni,dnes po třetí urgenci slíbeno na 21.2. Na podanou stížnost nikdo u Mall nereaguje.
VIP účet jsem si zřizoval práve z důvodu abych měl zaručený datum dodánízasilky, neboť nejsem na adrese každý den.
Rád bych znal řešení této situace/případnou kompenzaci.
S pozdravem Soumar
obj 107267506
kompenzace/možnost výběru profesionálnější dopravní služby
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí prodávající spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.