Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík měl přijít na Parcelshop (Kubánské náměstí Praha), kde řekli, že ho nechtěj a poslali zpátky na nějaký váš sklad. Následně jsme se domluvili (po telefonu), že mi ho dovezete na mou adresu, jenže vaše paní kolegyně to zapomněla nějak zadat jako požadavek, a tak tu teď sedím a balíček stále odpočívá na depu a já jsem nešel na 4 hodiny přednášek uplně zbytečně, protože jste neschopný. Pravidelně vám volám a snažím se domluvit... Ale prý "si pro to můžu dojet sám", mám to jen hodinu cesty autem po dálnici. (Kde je problém že?)
Ano, já jsem se upsal v e-mailu, takže 3 dny jsem nereagoval na mail a pak jsem sám zavolal s omluvou a přeptal se co se stalo. (Po vrácení z Parcelshopu). Takže za 3 dny mohu já, ale jako nedoručit jeden balíček dvakrát když je to jediná vaše činnost je fakt drsný. Nyní to prý vrátí zpátky na KupToTu.cz, protože já jedu na pár dní na hory a oni to neplánujou mít na skladě.... Takže doručení od PPL minimálně půl měsíce a dost nervů. Sem se hodí internetový vtípek "You had one job!"
PPL, Sodastream z KupToTu.cz
Dovést mi mou zásilku. Nechat jí na skladě o pár dní navíc a dovést mi jí znovu o pár dní později. Navrhnout mi jiný Parcelshop, kde by to mohlo chvíli počkat. A třeba že bych taky neřešil vaší práci za vás by bylo super.
|
Tweet |
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.