Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#30765Nepřevzetí zásilky s vráceným zbožím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Jana Kubíková

Znění stížnosti

Na stránkách skvelesaty.cz společnosti Elkan group s.r.o. jsem si objednala troje šaty. Dvoje šaty neseděly, proto jsem je obratem zaslala zpět. Dle sledovacího čísla zásilky balík ležel na poště 3 týdny. Společnosti jsem raději zaslala i e-mail, ve kterém uvádím, že jsem v řádné lhůtě vrátila 2 šaty zpět a aby si zásilku převzali. Je mi jasné, že peníze za vrácení zboží již neuvidím, zvlášť, když balík se zbožím ani nebyl ze strany prodávajícího převzat a vrácen zpět mně. Tímto chci zejména upozornit další případné zakazníky, aby od této společnosti určitě nic neobjednávali!


Produkt

136-1 Šaty Numoco s černým vzorem na bílém pozadí a Šaty Numoco 183-1 khaki


Požadované řešení

vrácení peněz zpět na účet 948,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 14:25, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 08:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.