Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3077Odstoupení od kupní smlouvy a stížnost na provozovnu Praha 4, Roztylská 2321/19

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2014, před 11 lety

Miluše Šimková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.12.2012 jsem zakoupil ve značkové prodejně v provozovně T- Mobile v Praze 4, Roztylská 2321/19 telefon – označení dodávky 201100 Samsung 19070P Galaxy S Advente výr.č. 3598070428883000.
Telefon jsem provozoval k plné spokojenosti až do začátku června 2013, kdy se začaly projevovat závady. Při příchozím hovoru jako nedostupný, hovory se přerušují, nevyzvání pouze hovor zobrazuje. 12.6.2013 jsem uplatňoval reklamaci v místě zakoupení přístroje. Bylo mi pracovníkem provozovny sděleno, že do nástupu mé dovolené (18.6.2013) nestihnou reklamaci vyřídit. Dostal jsem radu pokusit se domluvit na Mobilní pohotovosti v Nádrážní 116, v Praze 5, kde provádí záruční opravy i pro tel.Samsung. Zde telefon přijali pod č. protokolu 1331405759 a opravený jsem si ho vyzvedl 17.6.2013.
Od tohoto data byl telefon opět funkční, potíže byly pouze s příjmem signálu v oblasti Mirošovic u Prahy v blízkosti ulice Senohrabská, kde jsem musel s telefonem opouštět chatu – jen tehdá jsem měl jistotu srozumitelného a nepřerušovaného hovoru. Chci upozornit na skutečnost, že tento problém jsem měl jen já se svým telefonem i když celá rodina je rovněž u T- Mobile.
Další reklamace 26.11.2013 protokol č. 1306183 – uznána, 26.1.2014 protokol č. 1325797 – neuznána, 4.2.2014 protokol 1329175 – uznána, 25.3.2014 protokol 1345422 – uznána, 10.4.2014 – protokol 1350779 závada neuznána, přestože se projevila na provozovně a je tato skutečnost uvedena v reklamačním protokolu. Telefon jsem odmítl převzít s odůvodněním, že jsem ztratil veškerou důvěru v jeho spolehlivost a trvám na vrácení zaplacené kupní ceny. Obsluhující pracovník mě odmítl zavolat vedoucí provozovny s tím, že je její kompetentní zástupce ( již druhý při vyřizování reklamací v minulosti) a můj odkaz na rozpor ve vyjádření servisu a popisem závad v protokolu mi sdělil: „ my nejsme odborníci, zápisy které provedeme u příjmu reklamace do protokolu nejsou rozhodující, rozhoduje vždy servis a to i když je závada uvedena do protokolu dle skutečného stavu v daném okamžiku“.

S pozdravem
Milan Šimek

Další moje kroky:
-----------------


T- Mobile Czech Republik a.s.
Tomíčkova 2144/1
149 00 Praha 4
======================
Recepce společnosti

Zákaznické centrum
-------------------------


Odstoupení od smlouvy
Stížnost na provozovnu Praha 4, Roztylská 2321/19



Dobrý den vážení,

posílám vám v přílohách e-mailu fakturu za zakoupený mobil na provozovně Chodov, dále pak 6 reklamačních protokolů.

Poslední reklamace ze dne 10.4.2014 byla vyřízena jako neoprávněná, přestože jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy a to již podruhé.

Včera jsem se tuto skutečnost dověděl na vaší provozovně přibližně v 17.00 hod. a to přesto, že mám na reklamačním protokolu, že závada se projevila přímo na prodejně. Bylo mi sděleno, že to co napíše technik do protokolu není rozhodující, rozhoduje servis. Vedoucí provozovny slečna Kateřina Palubová se mnou odmítá hovořit. Technik dnes již podruhé (při sepisování reklamace 10.4.2014 technička) mi při žádosti o zavolání vedoucí sdělí, že jednám s kompetentním zástupcem vedoucí.

Pro vaší informaci sděluji, že jsem odmítl telefon převzít.

Na to mi bylo řečeno, že je mou povinností si telefon vyzvednout, jinak že mi budou účtovat skladné.
Dále mám možnost si nechat zpracovat znalecký posudek a celou věc předat soudu.

Je to dle mého názoru poněkud svérazný postup při vyřizování reklamací, ale zřejmě mají vaši pracovníci takový pokyn. Jinak by mi asi neřekli, že nemám jinou možnost postupu, poněvadž na ředitelství stejně žádné reklamační odd., kde bych reklamaci mohl uplatnit nenajdu.
Začínám tomu věřit, poněvadž se mi nepodařilo na internetu objevit jakýkoliv kontakt, kam bych mohl zajít, či kam zaslat tuto stížnost.

Žádám tedy o přešetření této mé stížnosti a prověření oprávněnosti mé žádosti k odstoupení od kupní smlouvy ať už podle nového či starého občanského zákoníku.

Současně vás žádám o předání této stížnosti na vaše reklamační oddělení a sdělení kam a komu byla předána.

Děkuji

s pozdravem

Milan Šimek
V Praze dne 23.dubna 2014



Od: Milan Šimek [hodinar.simek@gmail.com]
Odesláno: 23. dubna 2014 8:24
Komu: 'info@t-mobile.cz'
Předmět: Reklamace + stížnost

Přílohy: Reklamace T-Mobil.doc; Scan0016 - Faktura č.1990216022 - ze dne 29.12.2012.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.1-I.-12.06.2013.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.1-II.-12.06.2013.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.2 - 26.11.2013.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.3 - 26.01.2014.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.4 - 04.02.2014.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.5 - 25.03.2014.pdf; Scan0016 - Reklamační protokol č.6 - 10.04.2014.pdf
Dobrý den,

poněvadž se mi nepodařilo na internetu zjistit kontakt na reklamační oddělení,kam bych mohl osobně zajít, zasílám tento e-mail včetně příloh na jedinou adresu, kterou uvádíte a žádám o jeho předání na kompetentní místa.

Současně žádám o sdělení, kam byla tato stížnost a reklamace předána.

Děkuji

s pozdravem

Milan Šimek


vyjádření T-Mobile:
-------------------

Od: info@t-mobile.cz
Odesláno: 28. dubna 2014 9:32
Komu: hodinar.simek@gmail.com
Předmět: reklamace telefonu

Vážený pane Šimku,

na základě našeho telefonického rozhovoru Vám zasíláme písemné vyjádření k reklamaci telefonu.

Rádi bychom vysvětlili, že reklamační oddělení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. se zabývá řešením případných reklamací, které se týkají rozsahu, kvality a cen poskytovaných služeb. Naším produktem jsou služby sítě T-Mobile a prodej mobilních telefonů pouze zprostředkováváme. V případě reklamace telefonu je nutné vždy reklamaci uplatnit v prodejně a i zde nárokovat případně vrácení kupní ceny nebo výměnu přístroje. Reklamační oddělení nemá možnost Vaši reklamaci vyřídit a Vaší žádosti o zaslání nového přístroje nebo vrácení kupní ceny nemůžeme vyhovět.

Dle platných zákonů má zákazník podávat reklamaci u prodejce, což je v případě prodeje přes eShop výhradně naše společnost a síť Značkových prodejen. Protože jste reklamaci uplatnil u jiného prodejce/v servisu, tak nemůže být reklamace, či výsledek akceptován. V tomto případě se musíte dostavit na libovolnou Značkovou prodejnu se všemi podklady, kde teprve zhodnotí, zda nárok na odstup je a vyřeší i případnou výměnu za jiný přístroj, či vrácení peněz – samozřejmě částky dle dokladu.

Věříme, že T-Mobile bude i nadále Vaším seriózním a spolehlivým partnerem. V případě jakýchkoli dotazů či připomínek se můžete kdykoli obrátit na naše Zákaznické centrum T-Mobile

S přátelským pozdravem


Robert Stránský
Oddělení řízení zákaznických podnětů, stížností a výpovědí ________________________________ Zákaznické centrum - Business T-Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4
Tel.: 4644 ze sítě T-Mobile, (+420) 603 604 644
Fax: (+420) 603 604 646
E-mail: business@t-mobile.cz
Internet: t-mobile.cz
Číslo požadavku:140423/568167


Produkt

29.12.2012 jsem zakoupil ve značkové prodejně v provozovně T- Mobile v Praze 4, Roztylská 2321/19 telefon označení dodávky 201100 Samsung 19070P Galaxy S Advente výr.č. 3598070428883000.


Požadované řešení

Požadavek:

1) Odstoupení od kupní smlouvy a navrácení zaplacené částky včetně DPH ve výši 3999,-Kč a zrušení závazku setrvání u T-Mobile do konce roku 2014.
2) Sjednotit podávané všeobecné informace pracovníky provozovny Roztylská zákazníkům uplatňující reklamaci a dát je do souladu s Občanským zákoníkem.
3) Ujasnit si oprávněnost či neoprávněnost Autorizovaného servisu SAMSUNG - Pohotovosti Mobil v Nádržní ulici 116 v Praze 5 provádět či neprovádět reklamační opravy a to i v případě, že vlastní servis není schopen z časového hlediska vyhovět. S výsledkem seznámit všechny provozovny a zamezit tak následným nedorozuměním jako v mém případě.
Osobně nechápu skutečnost, že vaše společnost odmítá uznat oprávněnou reklamaci, jejíž příčinu odstraní autorizovaný servis téže reklamované značky.
4) Seznámit vedoucí provozovny Kateřinu Palubovou s jejími povinnostmi – viz. písemná stížnost.
5) Vysvětlit oprávněnost smluvního servisu rozhodovat o odstoupení, v mém případě o neuznání a tedy opakovaně neodstoupení od kupní smlouvy. Domnívám se, že v těchto případech dochází vždy ke střetu zájmů. Jak dlouho by tento servis zůstal smluvním?
Provozovna v Roztylské ve které jsem zakoupil mobil je pro mne partnerem se kterým jsem oprávněn jednat a ta by měla postupovat a řídit se počtem uznaných reklamací a ne pokyny servisu. Pokud se mýlím, prosím o komplexní vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 08:36, před 11 lety

V případě, že je uplatňována reklamace, je pravdou, že musí být uplatněna u prodejce - nejlépe porovnat IČ na účtence. Pokud má prodejce více provozoven, může kupující reklamaci uplatnit na kterékoli z nich dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň, pokud se vada na pobočce projevila, není podstatné, zda jde o vyjádření servisu. Servis by měl tedy zdůvodnit, jak je možné, že na pobočce se určitým způsobem vada projevovala a pak již ne.
Bohužel v těchto případech nebývá řešením nepřevzetí výrobku, protože prodejce zjevně reklamaci ani tak neuzná a bylo by skutečně nutné nechat vypracovat znalecký posudek, který by následně kupující prodejci doložil. Pokud by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení nákladů spojených s jeho pořízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 09:45, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.