Společnost


GO Invex Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30770Velký dluh - myslím, že neprávněný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Dalibor Švejkovský

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.12.2018 jsem uzavřel na internetu smlouvu v jistině 2500,- a měl jsem jí zaplatit do 22.12.2018 v celkové výši 3000,- ..

Do dnešního dne po mne chtějí 10785,- ..poslal jsem firmě 2000,-..

Já se ptám kolik mohla být nejvyšší dlužná částka??

Každým dnem se částka nehorázně navyšovala.

Děkuji za odpověď Švejkovský


Produkt

Půjčka


Požadované řešení

Chci celý dluh doplatit, ale ne platit za půjčení 2500,- 10785,-..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 15:07, před 6 lety

Dle § 122 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, může věřitel pro případ prodlení spotřebitele s plněním dluhu vyplývajícího ze smlouvy o spotřebitelském úvěru sjednat pouze:

a) Právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s prodlením spotřebitele; pokud byla ujednána náhrada vyšší, považuje se v této části za smluvní pokutu. V tomto případě se jedná o poplatky za upomínky, náklady vymáhání pohledávky (nikoliv soudní náklady) apod. Takovéto náklady musí být vynaloženy věřitelem hospodárně a účelně.

b) Úroky z prodlení, jejichž výše nesmí přesáhnout výši stanovenou právním předpisem upravujícím úroky z prodlení. Úroky z prodlení nesmí přesáhnout zákonnou výši, jehož současná výše je 8,05 % p.a. dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

c) Smluvní pokutu. Přičemž souhrn výše všech uplatněných smluvních pokut nesmí přesáhnout součin čísla 0,5 a celkové výše spotřebitelského úvěru (tzn. výše smluvních pokut nesmí být vyšší, nežli polovina částky sjednaného úvěru).

Domnívá-li se spotřebitel, že došlo k překročení zákonných omezení ze strany společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 11:26, před 6 lety

Na základě žádosti společnosti stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 17:14, před 6 lety

Dobrý den,

je pro nás divná ale ta skutečnost, že pan Švejkovský za pár dní před podáním této stížnosti, s nami komunikoval a snažil se závazek vyrovnat. Byly jsme domluveni na zastavení všech úroků a sjednání splátkového kalendáře. Ten splátkový kalendář bohužel přijat ale nebyl.
Ihned po obdržení oznámení o podané stížnosti, naše společnost se danou stížnosti začala zabývat a bez dalšího odkladu ji řešit. V průběhu pár hodin se nám podařilo závazek vyrovnat a uzavřít všechny dluhy, které pan Švejkovský vůči společnosti měl.
Rádi bychom doporučovali svým stálým a budoucím zákazníkům, v případě jakýchkoliv problémů, buď finančních a nebo jiných závadných, které jistě budou mít vliv na úhradu závazku, aby nejdřív se snažili vyřešit dluh přímo se zákaznickým oddělením. V 98% všech úvěrů, kde Klientí mají problémy se splácením, vycházíme svým klientům vstříc, hlavně těm, kteří mají zájem svůj dluh vyrovnat.
S přáním hezkého dne
Tým Credit123

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2019 06:58, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 22:39, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2019 20:45, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.