Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 2.12.2018 jsem uzavřel na internetu smlouvu v jistině 2500,- a měl jsem jí zaplatit do 22.12.2018 v celkové výši 3000,- ..
Do dnešního dne po mne chtějí 10785,- ..poslal jsem firmě 2000,-..
Já se ptám kolik mohla být nejvyšší dlužná částka??
Každým dnem se částka nehorázně navyšovala.
Děkuji za odpověď Švejkovský
Půjčka
Chci celý dluh doplatit, ale ne platit za půjčení 2500,- 10785,-..
|
Tweet |
Dle § 122 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, může věřitel pro případ prodlení spotřebitele s plněním dluhu vyplývajícího ze smlouvy o spotřebitelském úvěru sjednat pouze:
a) Právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s prodlením spotřebitele; pokud byla ujednána náhrada vyšší, považuje se v této části za smluvní pokutu. V tomto případě se jedná o poplatky za upomínky, náklady vymáhání pohledávky (nikoliv soudní náklady) apod. Takovéto náklady musí být vynaloženy věřitelem hospodárně a účelně.
b) Úroky z prodlení, jejichž výše nesmí přesáhnout výši stanovenou právním předpisem upravujícím úroky z prodlení. Úroky z prodlení nesmí přesáhnout zákonnou výši, jehož současná výše je 8,05 % p.a. dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
c) Smluvní pokutu. Přičemž souhrn výše všech uplatněných smluvních pokut nesmí přesáhnout součin čísla 0,5 a celkové výše spotřebitelského úvěru (tzn. výše smluvních pokut nesmí být vyšší, nežli polovina částky sjednaného úvěru).
Domnívá-li se spotřebitel, že došlo k překročení zákonných omezení ze strany společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Na základě žádosti společnosti stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření.
Dobrý den,
je pro nás divná ale ta skutečnost, že pan Švejkovský za pár dní před podáním této stížnosti, s nami komunikoval a snažil se závazek vyrovnat. Byly jsme domluveni na zastavení všech úroků a sjednání splátkového kalendáře. Ten splátkový kalendář bohužel přijat ale nebyl.
Ihned po obdržení oznámení o podané stížnosti, naše společnost se danou stížnosti začala zabývat a bez dalšího odkladu ji řešit. V průběhu pár hodin se nám podařilo závazek vyrovnat a uzavřít všechny dluhy, které pan Švejkovský vůči společnosti měl.
Rádi bychom doporučovali svým stálým a budoucím zákazníkům, v případě jakýchkoliv problémů, buď finančních a nebo jiných závadných, které jistě budou mít vliv na úhradu závazku, aby nejdřív se snažili vyřešit dluh přímo se zákaznickým oddělením. V 98% všech úvěrů, kde Klientí mají problémy se splácením, vycházíme svým klientům vstříc, hlavně těm, kteří mají zájem svůj dluh vyrovnat.
S přáním hezkého dne
Tým Credit123
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.