Společnost


Bavlna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30772Výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2019, před 6 lety

Anděla Procházková

Znění stížnosti

Dne 15.2 2019 jsem v internetovém obchodě Bavlna s.r.o.zakoupila koupelovou předložkou 3 dílnou sadu Celebes 10. Zboží mi přišlo už 18.2 kurýrem, platila jsem dobírkou při převzetí. Při otevření krabice jsem zjistila, že má úplně jinou barvu. Objednávala jsem si tmavě hnědou na faktuře je zboží správně, ale přišla mi světle hnědá.Na internetovich stránkách jsem si našla telefon a email,které souhlasí s údaji na faktuře. Volala jsem tam v úřední hodiny hned ten den,ale nikdo to nebral. Psala jsem email, ale bez odpovědi. Našla jsem si je na Facebooku a za hodinu mi přišla odpověď,že stížnost má na stole kolega a ozve se mi.Ten dotyčný se nepodepsal. V úterý se mi také nikdo neozval, ani neodpověděl na email. Znovu jsem psala na Facebook a odpověděli mi, že už jsem psala včera o objednávce ví a kolega se s vámi spojí. Dnes ve středu 20.2 se mi opět nikdo neozval.


Produkt

Koupelová předložka Celebes 10 (3 dílná SADA) 389, Kč


Požadované řešení

Výměna za zboží v požadované barvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 10:09, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží (zboží má jinou barvu), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí uvedené lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka mimo jiné právo odstoupit od smlouvy.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.